Ryanair i Booking.com

Irlandzki przewoźnik ogłosił wejście w partnerstwo z Booking. com, światowym liderem w zakresie rezerwacji zakwaterowania online.

Dzięki temu klienci linii lotniczej Ryanair mają bezpośredni dostęp na stronie internetowej Ryanair.com do największej liczby hoteli i innych obiektów w atrakcyjnych cenach. W ten sposób tani przewoźnik poszerza swoją ofertę hoteli, ponieważ już od dłuższego czasu na stronie internetowej można było poza rezerwacją biletu lotniczego zarezerwować od razu hotel i inne usługi, tworząc de facto gotowy pakiet turystyczny. W ten sposób przewoźnik rozszerza swoje usługi na działalność zarezerwowaną dotychczas dla touroperatorów. Umowa z Booking.com jest kolejnym z etapów realizacji programu „Always getting better”, polegającego na nieustannym wprowadzaniu coraz lepszych rozwiązań dla klientów, takich jak np. nowa strona internetowa oraz aplikacja mobilna z mobilnymi kartami pokładowymi oraz pakiety usług Family Extra i Business Plus.

Wydanie: 10/2014, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail