Partnerstwo SAS i Travelportu

Firma Travelport podpisała nową wieloletnią umowę dystrybucyjną typu full content z liniami SAS. Dzięki nowej umowie 67 tys. biur podróży korzystających z usług firmy Travelport będzie nadal mieć dostęp do oferty SAS.

pws-2015-01f-03

Linie SAS będą używać rozwiązania Travelport Rich Content and Branding (stanowiącego kluczowy komponent platformy Travelport Commerce Platform), które pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży. Z rozwiązania Rich Content and Branding korzysta już ponad 85 przewoźników, w tym przewoźnicy krajowi i niskokosztowe linie lotnicze. Za pośrednictwem platformy Travelport Commerce Platform będzie również możliwy wykup miejsc z dopłatą, stanowiący najważniejszą usługę dodatkową linii SAS. Agenci mogą tam w ramach istniejącego przepływu pracy zarezerwować miejsca z dopłatą, które zapewniają np. dodatkową przestrzeń na nogi.

Wydanie: 11/2014, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail