Dlaczego PR w branży turystycznej kuleje

Public relations jest złożony i nieustannie się rozwija. Pojawia się coraz więcej ciekawych możliwości komunikowania się. W branży turystycznej natomiast PR pozostaje w czasach, które, jak się wydaje, już dawno minęły.

pws-2015-01g-11

W dzisiejszych czasach firmy m u s z ą oferować dużo więcej niż przestarzałe usługi i informacje prasowe. Standardowe rozwiązania z zakurzonej szuflady nie idą z duchem czasu. Niestety, nadal natrafia się na takie metody postępowania w branży. Tak samo jak kiedyś, również dzisiaj panuje pasywność w pracy z mediami. Spowodowana jest ona sięganiem do klasycznych instrumentów, takich jak komunikaty prasowe, praca prasowa na targach czy podróże dziennikarskie. Jasne, że te standardowe narzędzia nie są jeszcze wysłużone, jednak agencje turystyczne muszą rozwijać swoje strategie, kierować się kreatywnością i starać się być zawsze o krok do przodu.

Bez reklamy to nie funkcjonuje?

Nadal jeszcze często słyszy sie taką wymówkę jako przykrywkę złych działań PR. Jednak nie powinno to nas przestraszać, ponieważ widoczna tu jest tylko jedna strona medalu. Dobre stosunki pomiędzy dziennikarzami a ekspertami od PR są najistotniejsze. Zamiast za każdym razem kupować sprawozdanie w mediach, doradca PR powinien stawiać na wysoką jakość treści. Jest to wstępny warunek, aby w ogóle zostać zauważonym przez redakcję. Pomysły PR muszą być ważne dla czytelników danego medium. A treść musi być odpwiednio...

Wydanie: 11/2014, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail