Kongres w Izraelu

Poprawa jakości usług oraz prawa były głównymi motywami kongresu PIT, który odbył się 16 kwietnia w Izraelu.

pws-2015-04c-31

Oficjalnym hasłem spotkania było „O dobre prawo i wysokie standardy w turystyce”. Prace podjęte na kongresie miały na celu zdiagnozowanie problemów, które hamują rozwój polskiej turystyki, i dobranie odpowiednich środków do ich wyeliminowania.

Najważniejsze problemy

– W sprawie standardów sami mamy wiele do zrobienia. Chodzi tu nie tylko o wysoki standard ustalanych przez przedsiębiorców turystycznych warunków świadczenia usług turystom. Chodzi również właściwe ułożenie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami. W tych sprawach normy postępowania czy zasady dobrych praktyk mają znaczenie nie do przecenienia i o nich chcemy rozmawiać na kongresie – powiedział otwierając obrady kongresu Paweł Niewiadomski, prezes PIT. Niestety sprawa zmian w prawie nie leży w bezpośrednich kompetencjach PIT, co nie zmienia faktu, że: – W kwestii zmian w prawie możemy zrobić głównie to, co robimy od lat. Dopominać się o kompleksową nowelizację, o podjęcie sprawy szarej strefy, o zwiększenie bezpieczeństwa turystów poprzez utworzenie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, o uwzględnienie w prawie tych zmian, które wynikają z postępu cywilizacyjnego i coraz wyższych wymagań turystów w odniesieniu do jakości usług turystycznych. Możemy i chcemy brać aktywny udział w procesie legislacyjnym – dodał. W kongresie PIT udział wzięli członkowie Izby oraz zaproszeni goście: Oren Drori, dyrektor marketingu w Ministerstwie Turystyki Izraela, który reprezentuje dr. Uzi Landaua, ministra turystyki izraela, Tomasz Jędrzejczak, podsekretarz stanu w ministerstwie sportu i turystyki, Jacek Chodorowicz, ambasador RP w Tel Avivie, Asaf Zamir, zastępca burmistrza Tel Avivu, Michel de Blust, sekretarz generalny ECTAA, Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystyki, Honorata...

Wydanie: 1/2015, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail