Nowy ubezpieczyciel w turystyce przyjęty

Na Polskim rynku ubezpieczeń turystycznych pojawił się nowy silny gracz. Od 1 sierpnia działa w naszym kraju HanseMerkur Reiseversicherung AG (HMR). Działająca od 1977 roku firma jest towarzystwem ubezpieczeń wzajemnych. Głównym segmentem działalności grupy HanseMerkur są prywatne ubezpieczenia zdrowotne, które w 2014 r. wniosły do łącznego wyniku 1,16 mld euro.

pws-2015-08b-11

W zeszłym roku ten drugi co do wielkości ubezpieczyciel turystyczny w Niemczech osiągnął wynik w wysokości 163,3 mln euro, co było najlepszym osiągnięciem w historii firmy. Towarzystwo jest drugim co do wielkości ubezpieczycielem turystycznym w Niemczech, należącym do grupy ubezpieczeniowej z obrotami pochodzącymi ze składek w wysokości 1,8 mld euro. HMR dysponuje już biurami w Dubaju, Szanghaju i Wiedniu. Zdaniem przedstawicieli firmy polski rynek turystyczny jest atrakcyjny i dynamicznie się rozwija. – Dokładnie zbadaliśmy polski rynek i stwierdziliśmy, że wydatki Polaków, a co za tym idzie przychody biur podróży i organizatorów, dynamicznie rosną. Wobec rosnącej świadomości dotyczącej bezpieczeństwa podczas podróży i liczby ponad pięciu milionów polskich turystów za granicą, widzimy doskonałe perspektywy dla tego segmentu rynku u naszego wschodniego sąsiada – powiedział podczas konferencji prasowej w Warszawie Andreas Gent, członek zarządu HanseMerkur Reiseversicherung. Dyrektorem sprzedaży w Polsce został Rafał Buczak. Pod jego kierownictwem, specjalnie na potrzeby polskiego rynku, przygotowana została nowa koncepcja produktowa. HMR oferuje między innymi ubezpieczenia NNW, KL, Assistance czy narciarskie i kosztów odwołania podróży.

Wydanie: 5/2015, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail