Angażująca komunikacja klucz do sukcesu

Media społecznościowe to nie tylko serwisy, które pozwalają internautom na aktywne korzystanie z ich funkcji. To przede wszystkim treści generowane przez samych użytkowników.

pws-2015-08b-50

Prowadząc na Facebooku stronę swojej firmy, my również pełnimy rolę twórcy kontentu. Ważne jednak, aby tworzona przez nas treść była ciekawa i angażująca, bo tak jak w przypadku serwisu społecznościowego bez aktywnych użytkowników, fanpage bez fanów zaangażowanych w komunikację nie będzie pełnić swojej funkcji. Dlaczego to takie ważne? Wyobraźmy sobie, że nasze biuro oferuje zniżki, o których informujemy właśnie na Facebooku. Ceny są konkurencyjne, więc z pewnością klienci byliby zainteresowani sprawdzeniem naszej oferty. Jednak bez treści, które angażują użytkowników, nasze posty nie będą docierać do naszych fanów. Taką sytuację można porównać do umieszczenia bilbordu reklamującego naszą firmę na polnej drodze, gdzie z pewnością zobaczy go niewiele osób. Ale w rzeczywistości nasz bilbord stoi przy autostradzie i jest jednym z kilkuset bilbordów, które mijają rozpędzeni kierowcy. W sytuacji, w której na naszej stronie brakuje ciekawych i angażujących treści, nasz bilbord zasłaniany jest dodatkowo przez reklamy innych firm i drzewa rosnące na poboczu. Spowodowane jest to ogromną ilością treści, która zalewa serwisy społecznościowe każdego dnia. Ta, którą Facebook rozpozna jako nieciekawą, schodzi więc na dalszy plan, aby ustąpić miejsca angażującym treściom, które potencjalnie są dla użytkowników interesujące. Jednym z najlepszych i właściwie koniecznym rozwiązaniem jest w tej sytuacji wsparcie reklamowe, o którym szerzej pisaliśmy w poprzednim poradniku. Reklama jednak będzie bardziej skuteczna, jeśli zadbamy o jakość komunikacji.

Wydanie: 5/2015, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail