Wezyr z większą gwarancją

Wezyr Holiday Service Sp. z o.o. wykupił gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2015/2016. Jej wartość wynosi 56 mln zł. Oznacza to wzrost wysokości gwarancji o 13 mln, czyli 30 proc. więcej niż w poprzednim roku.

pws-2015-09m-05

Gwarancję wystawiło towarzystwo ubezpieczeniowe Europäische Reiseversicherung AG oddział w Polsce. To nie pierwszy wzrost kwoty gwarancji Wezyr Holiday Service Sp. z o.o. w tym roku. Już w szczycie sezonu, 17 lipca 2015, na dwa miesiące przed upływem ważności obecnej gwarancji, opiewającej na 43 mln zł, touroperator zwiększył ją do 56 mln zł. Przedmiotem gwarancji jest pokrycie kosztów powrotu klientów do kraju, w wypadku, gdy organizator turystyki nie zapewni tego powrotu, pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w wypadku, gdy z przyczyn dotyczących organizatora turystyki impreza turystyczna nie zostanie zrealizowana, – pokrycie zwrotu części wpłat wniesionych przez klientów za część imprezy turystycznej, która nie zostanie zrealizowana z przyczyn dotyczących organizatora turystyki oraz osób, które działają w jego imieniu.

Wydanie: 6/2015, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail