Kampania ma poprawić wizerunek Paryża

Atout France jest jednym z „ambasadorów” kampanii, której celem jest poprawa wizerunku Paryża po zamachach z 13 listopada. Dramatyczne wydarzenia, które miały miejsce 13 listopada w regionie Ile-de-France, dotknęły kraj na wielu płaszczyznach.

pws-2015-12z-03

Miały również duży wpływ na gospodarkę i turystykę. Aby stawić czoła zaistniałej sytuacji, ruszyła wielka instytucjonalna kampania solidarności mająca na celu zapewnienie o bezpieczeństwie i wzmocnienie atrakcyjności Paryża, zarówno wśród samych paryżan, jak i Francuzów oraz turystów zagranicznych. Hasłem przewodnim kampanii jest hashtag #ParisWeLoveYou, z głównym przesłaniem „Paryż zawsze będzie Paryżem”. Z tej okazji stworzona została strona internetowa Parisweloveyou. fr, która zachęca internautów do dzielenia się zdjęciami pokazującymi przywiązanie do Paryża. Dzięki ogromnej sile mediów społecznościowych inicjatywa ta stanie się szeroko zakrojoną akcją. Zbiorowa mobilizacja będzie wspomagana również przez fizyczne pojawienie się hashtagu #ParisWe- LoveYou w symbolicznym miejscu Paryża kilka tygodni po rozpoczęciu kampanii. Będzie on pokryty zdjęciami internautów uczestniczących w akcji. Atout France wspiera kampanię poprzez działania promocyjne na swoich stronach internetowych i w kanałach społecznościowych we Francji i za granicą. Podczas gdy Francja dąży do przyjęcia 100 milionów turystów w 2020 roku, kampania solidarności przypomina, że Paryż, brama do Francji, pozostanie tym, czym był zawsze: miastem, które kochamy za to, że przyjmuje świat.


W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail