Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Kampania ma poprawić wizerunek Paryża

Atout France jest jednym z „ambasadorów” kampanii, której celem jest poprawa wizerunku Paryża po zamachach z 13 listopada. Dramatyczne wydarzenia, które miały miejsce 13 listopada w regionie Ile-de-France, dotknęły kraj na wielu płaszczyznach.

pws-2015-12z-03

Miały również duży wpływ na gospodarkę i turystykę. Aby stawić czoła zaistniałej sytuacji, ruszyła wielka instytucjonalna kampania solidarności mająca na celu zapewnienie o bezpieczeństwie i wzmocnienie atrakcyjności Paryża, zarówno wśród samych paryżan, jak i Francuzów oraz turystów zagranicznych. Hasłem przewodnim kampanii jest hashtag #ParisWeLoveYou, z głównym przesłaniem „Paryż zawsze będzie Paryżem”. Z tej okazji stworzona została strona internetowa Parisweloveyou. fr, która zachęca internautów do dzielenia się zdjęciami pokazującymi przywiązanie do Paryża. Dzięki ogromnej sile mediów społecznościowych inicjatywa ta stanie się szeroko zakrojoną akcją. Zbiorowa mobilizacja będzie wspomagana również przez fizyczne pojawienie się hashtagu #ParisWe- LoveYou w symbolicznym miejscu Paryża kilka tygodni po rozpoczęciu kampanii. Będzie on pokryty zdjęciami internautów uczestniczących w akcji. Atout France wspiera kampanię poprzez działania promocyjne na swoich stronach internetowych i w kanałach społecznościowych we Francji i za granicą. Podczas gdy Francja dąży do przyjęcia 100 milionów turystów w 2020 roku, kampania solidarności przypomina, że Paryż, brama do Francji, pozostanie tym, czym był zawsze: miastem, które kochamy za to, że przyjmuje świat.


Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności