Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Nowa strona Rainbow

Touroperator uruchomił zupełnie nową, znacznie nowocześniejszą stronę internetową. W projekcie postawiono na prostotę, estetykę, a co najważniejsze zastosowano zupełnie nowe podejście do wyszukiwania ofert.

pws-2015-12z-04

Centralną i najważniejszą częścią serwisu jest autorska szybka wyszukiwarka, której zasada działania jest podobna do tej znanej z Google’a. Wystarczy wpisać dowolną frazę, a system podpowie dalszy ciąg zdania i po chwili wyświetli najbardziej odpowiednie wyniki wyszukiwania. – Korzystając z tradycyjnych wyszukiwarek i szukając ofert np. na Krecie, zwykle dostajemy wyniki w postaci długiej listy hoteli, terminów i cen, a takiej mnogości informacji klient nie jest w stanie ani przeczytać, ani tym bardziej dokładnie przeanalizować. Priorytetem zatem dla nas było stworzenie takiego mechanizmu, który jak najefektywniej i w jak najkrótszy sposób pozwoli klientowi na precyzyjne dotarcie do takiej oferty, jakiej potrzebuje. I tak działa nasza wyszukiwarka, która jest w stanie obsłużyć nawet bardzo złożone zapytanie typu „Kreta hotel 4 gwiazdki all inclusive ze SPA w sierpniu na plaży”, a odpowiedzią na takie pytanie będą hotele spełniające takie właśnie kryteria wraz z podanymi cenami na wyjazdy w sierpniu – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes zarządu Rainbow. – Ponadto jeśli klient chciałby zobaczyć jakąś konkretną atrakcję, a nie wie gdzie ona się znajduje ani jak tam się dostać, wpisuje po prostu nazwę np. Camp Nou i serwis zaproponuje mu kilka różnych ofert ściśle powiązanych z daną atrakcją, np. pobyty na Costa Brava czy wycieczki objazdowe

Wydanie: 8/2015, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności