Nowa strona Rainbow

Touroperator uruchomił zupełnie nową, znacznie nowocześniejszą stronę internetową. W projekcie postawiono na prostotę, estetykę, a co najważniejsze zastosowano zupełnie nowe podejście do wyszukiwania ofert.

pws-2015-12z-04

Centralną i najważniejszą częścią serwisu jest autorska szybka wyszukiwarka, której zasada działania jest podobna do tej znanej z Google’a. Wystarczy wpisać dowolną frazę, a system podpowie dalszy ciąg zdania i po chwili wyświetli najbardziej odpowiednie wyniki wyszukiwania. – Korzystając z tradycyjnych wyszukiwarek i szukając ofert np. na Krecie, zwykle dostajemy wyniki w postaci długiej listy hoteli, terminów i cen, a takiej mnogości informacji klient nie jest w stanie ani przeczytać, ani tym bardziej dokładnie przeanalizować. Priorytetem zatem dla nas było stworzenie takiego mechanizmu, który jak najefektywniej i w jak najkrótszy sposób pozwoli klientowi na precyzyjne dotarcie do takiej oferty, jakiej potrzebuje. I tak działa nasza wyszukiwarka, która jest w stanie obsłużyć nawet bardzo złożone zapytanie typu „Kreta hotel 4 gwiazdki all inclusive ze SPA w sierpniu na plaży”, a odpowiedzią na takie pytanie będą hotele spełniające takie właśnie kryteria wraz z podanymi cenami na wyjazdy w sierpniu – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes zarządu Rainbow. – Ponadto jeśli klient chciałby zobaczyć jakąś konkretną atrakcję, a nie wie gdzie ona się znajduje ani jak tam się dostać, wpisuje po prostu nazwę np. Camp Nou i serwis zaproponuje mu kilka różnych ofert ściśle powiązanych z daną atrakcją, np. pobyty na Costa Brava czy wycieczki objazdowe

Wydanie: 8/2015, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail