Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Nar odowy na plusie

1,5 mln zł – to prognozowany zysk spółki PL.2012+, operatora PGE Narodowego na koniec 2015 roku. To oznacza, że arena wybudowana na Euro 2012 po raz pierwszy w historii na poziomie operacyjnym osiągnie dodatni wyniki finansowy.

Cel ten zrealizowano już w czwartym roku działalności stadionu. 2015 rok jest przełomowym dla PGE Narodowego. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii stadion znalazł się na operacyjnym plusie. Podkreślmy, że PL.2012+ nie pobiera żadnych dotacji z budżetu państwa. Przypomnijmy już w 2014 roku spółka PL.2012+ była samofinansującym się przedsięwzięciem. Działalność stadionu opiera się na trzech głównych liniach biznesowych: wydarzeniach całostadionowych, działalności biznesowej (eventy biznesowe, partnerstwa korporacyjne, loże VIP) oraz wynajmie powierzchni. Każda z tych linii jest równie ważna w kontekście wyniku finansowego. Dzięki zdywersyfikowanym źródłom przychodu do kasy operatora w 2015 roku wpłynęło 46 mln zł.

Wydanie: 8/2015, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności