Coraz więcej imprez incentive

Rynek wyjazdów incentive jest naprawdę duży. W Stanach Zjednoczonych jego wartość szacowana jest na ponad 22,5 mld dolarów. Nasz rodzimy to około 950 mln zł. I będzie większy.

pws-2015-12x-08

Rynek takich imprez rozwija się dynamicznie zarówno w Polsce, jak i na świecie. W naszym kraju potencjał do jego rozwoju jest naprawdę duży. W Stanach Zjednoczonych 46 proc. firm korzysta z imprez incentive. Wyjazdy incentive travel zdają się coraz bardziej popularne również wśród polskich firm.

Coraz więcej i dalej

Rynek wyjazdów dla biznesu rozwija się bardzo dynamicznie, w tempie 12-15 proc. rocznie, a cena na osobę jest trzykrotnie wyższa (ok. 1,5-2 tys. euro) niż w przypadku klientów indywidualnych. Stąd duże zainteresowanie nowymi, coraz bardziej egzotycznymi kierunkami – potwierdza Michał Czerwiński, prezes agencji...



  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail