Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Ochrona danych to większe przychody

Utrata danych klientów oznacza dla firm duże straty. Tak wynika z analizy opublikowanej przez firmę Amadeus.

pws-2015-12x-10

Analiza Safeguarding information systems: A lever for revenue growth (Ochrona systemów informatycznych sposobem na wzrost przychodów) pokazuje również, że zagrożenie to można przekształcić w szansę handlową. Dzięki skutecznej ochronie wrażliwych firmy mogą bowiem usprawnić obsługę klienta, poprawić swoją reputację oraz zmniejszyć ryzyko, co przełoży się na lepsze wyniki finansowe.

Rosnące ryzyko

W miarę jak rośnie wykorzystanie internetu zarówno w naszym życiu zawodowym, jak i prywatnym, rośnie również ryzyko przejęcia konta lub tożsamości użytkowników. Według danych staysafeonline.org, firmy, które padły ofiarą cyberprzestępców, poniosły średnio koszty w wysokości 2,6 mln dolarów w przeliczeniu na jeden atak. Główną rekomendacją zawartą w artykule jest przyjęcie całościowego podejścia do bezpieczeństwa danych. – Aby uzyskać dodatkowe przychody, przedsiębiorstwo musi zadbać o to, by ochrona danych nie była ograniczona do jednego działu, tylko obejmowała całą firmę, oraz by poszczególne działy komunikowały się ze sobą w tej dziedzinie – twierdzi Celia Pereiro, kierownik działu rozwiązań płatniczych dla branży turystycznej w firmie Amadeus.

Wiele...



  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności