Zielone NIemcy

Fascynująca przyroda Niemiec – wypoczynek na łonie natury to tytuł światowej kampanii tematycznej Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT) w 2016. Działania promocyjne i marketingowe w nadchodzącym roku będą skupiać się na ponad 130 naturalnych krajobrazach w Niemczech – 16 parkach narodowych, 15 rezerwatach biosfery UNESCO i 104 parkach krajobrazowych.

pws-2016-01a-04

W ramach kampanii Zaskakująca przyroda i Zachwyć się przyrodą zostaną zaprezentowane mało znane oblicza i możliwości wypoczynku oraz konkretne porady i ciekawe historie. – Zdaniem 37 proc. zagranicznych turystów „krajobraz i przyroda“ to po „atrakcjach turystycznych“ jedno z najważniejszych kryteriów, które decydują o tym, że turyści chcą spędzić urlop w Niemczech – wyjaśnia Petra Hedorfer, przewodnicząca zarządu DZT. – W 2014 roku 2,6 miliona Europejczyków zdecydowało się na wypoczynek na łonie przyrody w Niemczech – dodaje szefowa DZT. Kampania tematyczna Fascynująca przyroda Niemiec – wypoczynek na łonie natury będzie prowadzona w internecie głównie za pomocą środków komunikacji cyfrowej. Dlatego najpierw rozbudowano treści poświęcone ofercie przyrodniczej na www.germany. travel/natur. Naturalne krajobrazy w Niemczech zostały zaznaczone na interaktywnej mapie, a dla 16 parków narodowych, 15 rezerwatów biosfery i wybranych parków krajobrazowych są dostępne strony internetowe ze szczegółowymi informacjami w kilku językach. Głównymi rynkami kampanii są Holandia, Wielka Brytania, Belgia, Szwajcaria, Francja, Włochy, Hiszpania, Austria, Czechy, Polska, Dania i Szwecja


W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail