Puro Hotel Gdańsk Hotelem z Pomysłem 2015

Już po raz 9. redakcja miesięcznika „Hotelarz” zorganizowała konkurs Hotel z pomysłem. W tym roku o ten tytuł ubiegało się blisko 100 hoteli. Przez długi czas stawka była wyrównana, ale wraz z kolejnymi głosami jurorów coraz wyraźniej zaczęła się rysować przewaga jednego z hoteli – Puro Hotel Gdańsk, i to on ostatecznie został Hotelem z Pomysłem 2015.

pws-2016-01a-16

O kolejne miejsca trwała zacięta rywalizacja między Zamkiem Karpniki, NoNameLuxury, Uroczyskiem Siedmiu Stawów, HTHouseboats i Boulevardem Ustronie. W konkursie Hotel z Pomysłem organizowanym przez redakcję „Hotelarza” wybierany jest najlepszy hotel roku, który wyróżnia się pomysłem na siebie i na swoją obecność na rynku hotelarskim, np. pod względem funkcjonalnym, architektonicznym, świadczonych usług, nowatorskich rozwiązań, innowacyjnej oferty. Szukamy obiektów, które mają jakąś ideę, a ta idea przekłada się na rozwiązania architektoniczne, design, ofertę dodatkową. To takie hotele wygrywają Hotel z Pomysłem. Jak wcześniej m.in. andel’s Łódź, Hilton Gdańsk, Puro Wrocław, Narvil, Krasicki, Arłamów czy Poziom 511. Wyboru dokonuje najbardziej profesjonalne jury w branży i działające w najbardziej przejrzysty sposób. W skład 24-osobowego jury weszli architekci i projektanci wnętrz, doradcy hotelarscy, przedstawiciele stowarzyszeń i organizacji branżowych, eksperci z poszczególnych zakresów hotelarstwa – SPA, konferencji, eventów, marketingu, internetu oraz właściciele hoteli. Wybierali oni 10 najlepszych Hoteli z Pomysłem według swojej interpretacji kryterium pomysłu na hotel. Co uradzili?

I miejsce
Puro Hotel Gdańsk - nowoczesny design, nieformalna atmosfera

Kolejny hotel sieci Puro podbił z miejsca serca gości i jurorów Hotelu z Pomysłem 2015. Doceniono jego eklektyczno-designerski styl, wpisanie w historię miasta, dopracowanie szczegółów, przyjazne technologie, nieformalną atmosferę. Położony w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta, inspirowany historią Gdańska, Puro został zaprojektowany z poszanowaniem historii i tradycji, wtapiając się w tkankę przestrzeni miejskiej i kreując ją jednocześnie. Tak fasada, jak i wnętrza nawiązują do architektury i stylistyki otoczenia.

II MIEJSCE
Zamek Karpniki – autentyczny i romantyczny

pws-2016-01a-17

Można powiedzieć, że uruchomiony pod koniec ubiegłego roku Zamek Karpniki na Dolnym Śląsku z zaledwie 20 pokojami stał się czarnym koniem tegorocznej edycji Hotelu z Pomysłem. Jurorów zachwycił autentyczny klimat tego miejsca w prawdziwym zamku, z fosą, wieżami i komnatami. Doceniono gustowną renowację z poszanowaniem detali, pałacowy styl pokoi i zastosowanie innowacyjnych rozwiązań.

II MIEJSCE
Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury - przepięknie i klimatycznie w renesansowym zamku


pws-2016-01a-19

Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel & SPA z 33 pokojami na Dolnym Śląsku to XVI-wieczny renesansowy zamek, świetnie zrewitalizowany, z nowoczesną aranżacją przestrzeni i ekologicznymi rozwiązaniami. Ponieważ od początku nie był znacząco przebudowywany, jako jeden z nielicznych zachował charakter swojej epoki. Stanowi część większego kompleksu z folwarkiem, murami obronnymi z bramami i parkiem krajobrazowym. I z siedmioma stawami.

III MIEJSCE
NoNameLuxury - luksusowy minimalizm w podhalańskim stylu


pws-2016-01a-18

Nie taki no name, chociaż „w środku niczego”, między Pieninami i Gorcami. Luksusowy, kameralny hotel, którego architektura pięciu budynków nawiązuje do stylu podhalańskiego, a wnętrza zaprojektowane są w minimalistycznym stylu łącząc surowe drewno, szkło i kamień. Jurorzy zwrócili uwagę na lokalne nawiązania do regionalnej kultury i wysmakowany design.

Wyniki konkursu Hotel z Pomysłem 2015 z liczą przyznanych punktów

pws-2016-01a-20

pws-2016-01a-21


W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail