Nowy eSky. Rebranding serwisu

eSky odświeża swoją markę wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną.

pws-2016-03z-08

Jest to kolejna zmiana, w związku ze strategią przyjętą na najbliższe lata. Wraz z nowym logo zostanie przebudowana strona internetowa. Została ona oparta o nowy silnik wyszukiwania, który umożliwi firmie jeszcze szybszą ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Zmianom tym towarzyszy zmiana na stanowisku prezesa – od 1 marca na czele firmy stoi Sebastian Mikosz. eSky działa na rynku polskim od ponad dziesięciu lat. Firma rozpoczynała od sprzedaży biletów lotniczych, obecnie oferuje również możliwość rezerwacji noclegu, wykupu ubezpieczenia turystycznego, wynajmu samochodu oraz pakietów touroperatorskich. Od 2010 roku firma posiada sukcesywnie rozwijany dział podróży korporacyjnych. Równolegle do działań prowadzonych na rynku polskim firma prowadzi również ekspansję zagraniczną. Obecnie jej serwisy działają w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Mołdawii, Turcji, a także w Ameryce Południowej – w Brazylii i Peru (pod marką eDestinos).


W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail