Dubaj otwiera przedstawicielstwo w Polsce

Dubajski emirat ma już swoich przedstawicieli w wielu państwach Zachodniej Europy. Teraz przedstawicielstwo Dubai Tourism and Commerce Marketing powstanie również w Polsce.

pws-2016-08fr-04

Poza otwarciem placówki we wrześniu na polskim rynku ruszy szeroko zakrojona kampania, w której Dubaj chce się zaprezentować nie tylko jako miejsce wypoczynku dla bogatych par i celebrytów, ale także dla rodzin, seniorów oraz tych podróżników, którzy cenią sobie niedrogie, ale ciekawe wakacje. Elementami promocji Dubaju na polskim rynku będą m.in. duże wydarzenia skierowane do poszukiwaczy ciekawych wakacji, współpraca marketingowa z najlepszymi firmami organizującymi wyjazdy turystyczne oraz szeroko zakrojone kampanie w mediach. Celem, jaki stawia sobie Dubai Turism, jest przyciągnięcie w 2020 roku 20 milionów turystów. Kampanie będą prowadzone nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii. Za działania na tych rynkach będzie odpowiedzialna czeska firma Travel Advance, specjalizująca się w marketingu kierunków turystycznych. Dubai Tourism and Commerce Marketing (DTCM) jest oficjalną organizacją rządową, odpowiedzialną za promocję Dubaju jako atrakcyjnego celu wakacyjnych odwiedzin oraz światowego centrum biznesu. Oprócz tego DTCM jest odpowiedzialne za wydawanie licencji i wystawianie ocen lokalnym touroperatorom i firmom, świadczącym usługi hotelarskie w Dubaju


W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail