Dubaj otwiera swoje biuro

Dubai’s Department of Tourism and Commerce Marketing już w Polsce. Jego główne zadanie to zwiększenie liczby wizyt Polaków w Dubaju, inne to m.in. rozwijanie intensywnej współpracy z kluczowymi biurami turystycznymi w Polsce oraz mediami.

Przedstawiciele Dubai Tourism podkreślają znaczenie polskiego rynku jako największego i najważniejszego w Europie Środkowo-Wschodniej. Uroczysta gala, w której wzięło udział niemal 100 gości, odbyła się 7 września w restauracji Villa Foksal w Warszawie. Wkrótce Dubai Tourism ruszy z kampanią, której celem będzie promocja Dubaju jako miejsca różnorodnych atrakcji, które opierają się na kilku głównych filarach: plaży, przygodzie, rodzinie, wydarzeniach, kuchni, kulturze i biznesie. Kampania będzie skierowana do segmentu ludzi najlepiej zarabiających oraz tych z dochodami na średnim poziomie.

Wydanie: 5/2016, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail