Promocja Krakowa w Holandii

6.377.131 to liczba Holendrów, do których dotarł z kampanią promocyjną Krakowa Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie w dwóch ostatnich miesiącach 2016 roku. Kampania została zrealizowana we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa. Sfinansowały ją POT oraz UMK.

pws-2017-01t-08

– Kampania obejmowała promocję Krakowa poprzez posty i reklamy w popularnych mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Instagram oraz YouTube, a także dodatkowo wzmocniliśmy ją poprzez reklamy w wyszukiwarce Google – mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor ZOPOT w Amsterdamie. Jak podają organizatorzy, sama kampania w social mediach oraz Google dotarła do 4.128.618 Holendrów. – Kampania online daje nam szansę nie tylko precyzyjnego określenia do ilu osób dotarliśmy z naszym przekazem, ale również badania profilu indywidualnego odbiorcy – mówi Andrzej Pawluszek, podkreślając również sukces promocji Krakowa na Instagramie – Zdarzały się zdjęcia Krakowa, które były polubione przez 18 tysięcy osób. Kampania w Internecie to nie wszystko. 20 billboardów zachęcało do odwiedzenia grodu Kraka w Amsterdamie, Rotterdamie i Utrechcie. Jak podaje Lefke van Belkum z Clear Channel Nederland, kampania outdoor dotarła do przeszło 2 milionów osób. – Najwięcej osób zobaczyło billboardy Krakowa w Amsterdamie – około 800 tyś., jednak wyniki w Rotterdamie i Utrechcie były zbliżone – mówi Lefke van Belkum. – Konsekwentnie promujemy się w Niderlandach i przynosi to efekty – mówi Katarzyna Gądek, zastępca dyrektora Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Krakowa. Wtóruje jej Magdalena Osuch, która z ramienia Urzędu Miasta Krakowa współpracowała przy kampanii. – Od kilku lat obserwujemy systematyczny wzrost odwiedzin z Holandii i gdy jeszcze w 2014 roku nasze miasto odwiedziło 35 tyś. Holendrów, to już w zeszłym roku zbliżaliśmy się do 100 tysięcy – podkreśla Magdalena Osuch. Elementem kampanii była również wizyta na początku grudnia 50 studentów uczelni turystycznej Inholland z Amsterdamu-Diemen, którzy prowadzili badania ruchu turystycznego w Krakowie, w tym samym okresie stolicę Małopolski odwiedziło prawie 200 agentów turystycznych TUI Nederland. Trwa również kampania promująca zimę w Polsce. Od 21 grudnia 2016 roku do połowy lutego 2017 roku po stolicy Holandii jeździ 21 taksówek z reklamami Polski.


W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail