Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Nowa kampania Rainbow

1 lutego rozpoczęła się w Rainbow kampania, której głównym celem jest wsparcie sprzedaży wycieczek objazdowych, ale wielbiciele wczasów również mogą liczyć na znakomite rabaty i korzyści dodatkowe. Akcji towarzyszy spot pt. „Ile Ty masz lat” emitowany od 6 lutego w TV, oraz na VOD.


\W promocji „Ale Objazd! Ale Wczasy”, która rozpoczęła się 1 lutego, klienci oprócz atrakcyjnych rabatów mogą liczyć na wiele dodatkowych benefitów. Aby zachęcić do zakupu wycieczek objazdowych i 7+7 Rainbow oferuje m.in. vouchery na bilety wstępów o wartości nawet do 100 euro od osoby, oraz dla posiadaczy Karty Stałego Klienta parking przy lotnisku za 1 pln. Klienci rezerwujący wczasy otrzymują „Przyjacielski rabat”, dzięki któremu można zyskać nawet 400 pln dodatkowego rabatu. Dla wszystkich klientów dostępne są miejsca premium w samolotach na wybranych trasach za 50 proc. ceny oraz dodatkowy bagaż+ posiłek na pokładzie samolotu za 1 pln. Niespodzianek jest jeszcze więcej. Kampanię wspierają dedykowane materiały w punktach sprzedaży, kampania w internecie oraz spot emitowany w wybranych stacjach TV oraz na VOD od 06 lutego nazwany „Ile Ty masz lat”. Spot jest kontynuacją idei „Wakacje dla odmiany”. Za kreację odpowiada agencja reklamowa „Fat Baby”, za produkcję „Flota Filmowa”, natomiast za zakup czasu antenowego dom mediowy „Blueway Com”. Autorem działań digitalowych jest "Twin".


Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności