Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Finnair najlepszą linią lotniczą w Europie Północnej

2017-07-05

Finnair został uznany za najlepszą linię lotniczą w Europie Północnej w ramach, World Airline Awards na Air Show w Paryżu, po raz ósmy z rzędu.

A350 XWB Finnair 02 LR

Nagrody w konkursie organizowanym przez Skytrax zostały przyznane na podstawie niezależnej ankiety przeprowadzonej wśród 19 milionów pasażerów ze 105 krajów w okresie od sierpnia 2016r. do maja 2017 r. obejmując 325 linii lotniczych.

Finnair znacząco zainwestował w rozwijającą się flotę A350 oraz w komfort swoich klientów podczas podróży, od momentu dokonania rezerwacji poprzez odprawę i obsługę w samolotach.

Kontynuując cyfrowy trend, Finnair był pierwszą na świecie linią lotniczą, która w 2017r. wprowadziła Alipay na pokłady samolotów, ponadto zostały przeprowadzone udane testy technologii rozpoznawania twarzy na lotnisku w Helsinkach podczas odprawy stałych klientów Finnaira.

"Rozwój usług cyfrowych jest jednym z naszych głównych celów strategicznych. Oczywiście, nie przestajemy dbać o komfort podróży naszych klientów, o czym świadczy udana współpraca z najlepszymi szefami kuchni w klasie biznesowej na trasach dalekodystansowych, zmodernizowanie  stefy wypoczynku oraz wejście w nowe partnerstwa", podsumowuje Karhu.

World Airline Awards, przyznawane przez Skytrax są uznawane za najważniejszy wyznacznik poziomu zadowolenia klientów z usług linii lotniczych z całego świata. W ankietach przeprowadzanych wśród pasażerów bada się ich wrażenia z wszystkich etapów podróży z daną linią lotniczą, zarówno na lotnisku, jak i na pokładzie samolotu. Oceniane są: odprawa oraz wejście na pokład samolotu, wygoda foteli, czystość kabiny, jakość posiłków, pokładowy system multimedialny i standard obsługi na pokładzie.


Aktualności

Polecamy także:

Warszawa zagra w nowym koreańskim serialu
Warszawa stanie się sceną dla nowego serialu koreańskiego, którego oglądalność może wynieść ponad 10 milionów odbiorców. Zdjęcia do serialu TERIUS BEHIND ME...

Enter Air - 1,5 mln pasażerów
Enter Air przewiózł w 2017 r. na polskim rynku ponad 1,5 mln pasażerów (wzrost o 28 proc.) i umocnił pozycję lidera przewozów świadczonych dla biur podróży....

Rekord Grupy Lufthansa w Polsce
Lufthansa Group odnotowuje stale rosnącą liczbę pasażerów przewożonych z i do Polski. Lufthansa, Swiss, Austrian oraz Brussels Airlines przewiozły łącznie...

Inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji
5 kwietnia 2018 r. w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki odbyło się inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne