Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 

 



KLM wysyła karty pokładowe przez Twittera

Linie rozszerzają ofertę mediów społecznościowych, przez które oferują swoje usługi. Teraz dokumenty podróżne i informacje dotyczące zarezerwowanego lotu są dostępne poprzez Messenger, Twitter i WeChat.

rt 2017 07fz 05

  Linie lotnicze KLM wprowadziły do swojej oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne media społecznościowe. Teraz klienci KLM na całym świecie, którzy korzystają z Twittera, oraz posiadacze kont na WeChat, który jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Chinach, mogą otrzymywać informacje związane ze swoim lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z boardingiem, poprzez wybrany przez siebie kanał społecznościowy, wygodnie w jednym miejscu. W ubiegłym roku KLM jako pierwsza linia na świecie zainaugurował obsługę pasażerów przez komunikator Facebook Messenger. Dziś KLM jest znowu pierwszy w branży lotniczej, integrując swój serwis z platformą Twitter, a także pierwszą linią spoza Chin, obecną na WeChat. Dzięki temu pasażerowie KLM na całym świecie zyskują wygodę i możliwość wyboru, a KLM po raz kolejny potwierdza swoją pozycję pioniera w zakresie usług i kampanii w serwisach społecznościowych. Nowa usługa jest od wczoraj dostępna dla klientów z Polski rezerwujących bilety na www. klm.pl. Serwis poprzez Twitter i WeChat miał swoją światową premierę na początku lipca i stopniowo jest uruchamiany na stronach internetowych KLM na całym świecie.


Wydanie: 7/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Vademecum Turysty – zima 2019/2020
Wraz z ostatnim numerem Rynku Turystycznego przygotowaliśmy kolejny dodatek skierowany do konsumentów – Vademecum Turysty – zima 2019/2020. W tegorocznej...

Mandoria - nowy park rozrywki pod Łodzią
Czy istnieje przepis na stworzenie parku rozrywki atrakcyjnego zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci? Powstająca tuż obok Łodzi Mandoria Miasto Przygód udowodni,...

Ośrodek Słotwiny Arena – rozpoczyna sezon narciarski
W Beskidzie Sądeckim aura sprzyja narciarzom, więc ośrodek rusza jako jeden z pierwszych w Polsce, armatki pracują pełną parą, a narciarze cieszą się pierwszymi...

Certyfikaty POT 2019 wręczone!
Po raz siedemnasty zostały przyznane Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej – najważniejsze nagrody w branży turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności