Hotel to nie tylko noclegi

Dziś hotel nie jest już tylko miejscem, gdzie się po prostu nocuje. Z wyjątkiem obiektów miejskich i typowo biznesowych, oferta musi obejmować znacznie większy wachlarz usług. Od dawna i coraz liczniej powstają obiekty z rozbudowanym zapleczem SPA. Jakie są najnowsze trendy w hotelach i SPA? Czego przede wszystkim oczekują goście? Jakie są nowe usługi i zabiegi? O to zapytaliśmy przedstawicieli branży.

Klaudia Babiej, dyrektor sprzedaży i marketingu Talaria Resort & Spa

rt 2017 08fz 19

  Talaria to obiekt stworzony głównie z myślą o kobietach. Skupmy się zatem na tej grupie. Zauważyliśmy, że dla pań najważniejsze jest znalezienie czasu dla siebie. Każda z nich chciałaby poświęcić sobie więcej uwagi, zadbać o swoje zdrowie i urodę. Ze względu na natłok różnych o b o w i ą z k ó w w domu i w pracy często zapominają o własnej osobie. Uważam, że to właśnie odpoczynek od codziennych obowiązków jest dla gości najważniejszy. Odpoczywają różnie – niektórzy cenią sobie różnego rodzaju zabiegi i rytuały SPA, a inni aktywność fizyczną i umysłową. Dlatego też organizujemy dla naszych gości wiele zajęć typu fitness, wykłady, warsztaty. W naszym SPA zaobserwowaliśmy zainteresowanie zabiegami naturalnymi i eko, a niekoniecznie pogoń za nowoczesnymi technologiami. Poświęcenie uwagi i czasu kosmetologa jest bardzo ważne. Wszyscy nasi goście cenią sobie zdobywanie nowych doświadczeń i uczestniczenie w nich. Chcieliby zająć się sobą i zrobić coś dla swojej urody i zdrowia, a niekoniecznie myśleć tylko o innych. Panie uwielbiają przyjeżdżać w grupach przyjaciółek czy rodzinnych. Spędzają czas na rozmaitych zajęciach, w ciągu dnia i wieczorem, zawsze są razem. To bardzo wzmacnia więzi w obecnych, pędzących na oślep czasach.  

 

Barbara Antochów, zastępczyni dyrektora sprzedaży i marketingu Hotelu Arłamów

rt 2017 08fz 20

  Poczucie bezpieczeństwa – to niezwykle istotny aspekt wyboru kierunku i miejsca wypoczynku. Mamy tego świadomość. Dlatego zapewniamy naszym gościom profesjonalną opiekę medyczną. Stworzyliśmy wewnątrzhotelowy system ratownictwa medycznego. Wprowadziliśmy procedury usprawniające szybkie przekazywanie informacji w nagłych sytuacjach. Przeszkoliliśmy dużą grupę pracowników w zakresie profesjonalnego udzielania pierwszej pomocy. Kupiliśmy odpowiedni sprzęt medyczny oraz zatrudniliśmy ratowników medycznych i lekarzy. Wszystko po to, by nasi goście byli u nas bezpieczni i czuli się bezpiecznie. Ich oczekiwania, samopoczucie i zdrowie są dla nas najistotniejsze. SPA Arłamów na bieżąco śledzi preferencje gości i uwzględnia światowe trendy. Jednym z nich są obecnie ceremonie saunowe – niepowtarzalne, oczyszczające, wyciszające i relaksacyjne rytuały. Korzysta z nich coraz więcej osób, odreagowując w ten sposób codzienny zawodowy stres i tempo życia. Nowością w naszym hotelu są masaże na świeżym powietrzu, w przepięknej scenerii przyrody. To doskonały sposób na połączenie doznań i niepowtarzalny relaks. Robimy wszystko, by nasi goście czuli się wyjątkowo.

 

Monika Radwańska, szefowa marketingu w T ermie Bania

rt 2017 08fz 21

  Połączenie kompleksowej oferty z indywidualnym podejściem do gości to główna droga, która prowadzi do zadowolenia z usług. Relaks, wypoczynek i dbałość o zdrowie należy jak najpłynniej połączyć, serwować rozwiązania gotowe, organizować pobyt tak, by klient nie musiał wkładać własnych sił w poszukiwanie aktywności. SPA łączy wykorzystanie naturalnych kosmetyków z najnowszą technologią. Nieodłącznym elementem wellness jest sztuka...


Wydanie: 8/2017, HOTELE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail