Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


KLM – pierwsza linia na WhatsApp

Pierwsza linia lotnicza na świecie integruje swój serwis z aplikacją WhatsApp. Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp. Za pośrednictwem WhatsApp można teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

rt 2017 09zz 10

Holenderskie linie znalazły się w wąskim gronie przedsiębiorstw, które jako pierwsze otrzymały zweryfikowane konta firmowe na WhatsApp i testują nowe funkcjonalności WhatsApp Business. Usługi KLM poprzez WhatsApp są obecnie wprowadzane w kilku krajach, a w najbliższych tygodniach linia będzie je stopniowo udostępniała na kolejnych obsługiwanych przez siebie rynkach. KLM jest pierwszą i na razie jedyną linią lotniczą na świecie, która wraz z kilkoma firmami z innych branż ma możliwość testowania nowych rozwiązań, które właściciel aplikacji WhatsApp tworzy dla swoich klientów korporacyjnych. Popularną aplikację WhatsApp wzbogacono o nowe funkcjonalności stworzone z myślą o biznesie. Mają one przynieść korzyści zarówno firmom, jak i samym klientom. Firmy zyskują profesjonalne narzędzie do indywidualnego, bezpiecznego kontaktu z klientem, które jest powszechnie używane na co dzień przez miliard osób na całym świecie. Mogą łączyć się z użytkownikiem, przesyłać mu wiadomości tekstowe oraz dokumenty. Dzięki WhatsApp klienci mają więcej opcji do wyboru, jeśli chodzi o sposób kontaktu z KLM, a wsparcie we wszelkich sprawach dotyczących podróży jest zapewniane całą dobę. Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej chcemy korzystać w kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Obecnie możemy wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja WhatsApp i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez nas kanał social media KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie przez ten sam kanał możemy skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca – z domu czy z lotniska – jeśli mamy jakiekolwiek pytania czy życzenia.


Wydanie: 9/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zwyczaje urlopowe Polaków i prognoza na zimę 2020 - egzotyka
Turcja, Egipt i Tunezja zadomowiły się w czołówce ulubionych kierunków wakacyjnych. Grecja wciąż na pierwszym miejscu, ale przez cały sezon musiała toczyć...

Więcej turystów w Czechach
W trzecim kwartale 2019 roku w obiektach zbiorowego zakwaterowania w Czechach zatrzymało się 4,5 miliona krajowych i 3,3 miliona zagranicznych turystów. Łabska...

Turystyka zmieni ministerstwo
 Zmiany w rządzie dotyczą również turystyki, która zmieni resort. Z ministerstwa sportu i turystyki (które zmieni nazwę na ministerstwo sportu), przejdzie do...

Ponad 3 miliony pasażerów na wrocławskim lotnisku
Na progu sezonu jesienno-zimowego ruch w Porcie Lotniczym Wrocław pozostaje na wysokim poziomie. Można już prognozować, że w tym roku lotnisko ponownie pobije swój...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności