Najnowszy Rynek Turystyczny

2017-10-26

W najnowszym numerze Rynku Turystycznego między innymi:

I

 

Wywiad

Zawsze podkreślam, że każdy przedsiębiorca, którego firma choć częściowo żyje z ruchu turystycznego, powinien być zainteresowany członkostwem w naszej organizacji – przekonuje Monika Białkowska, dyrektor Warszawskiej Organizacji Turystycznej.

 

Jak sprzedawać wycieczki generacjom Y i Z

Większość przedstawicieli generacji Y i Z nigdy nie była fizycznie u agenta czy w biurze podróży. Z ich punktu widzenia to zupełnie niepotrzebne. Co mają zrobić tradycyjni agenci, by ściągnąć ich do siebie?

 

Czy prawo chroni pasażera w razie upadku linii lotniczych?

Ostatnie miesiące coraz częściej przynoszą informacje o kryzysie dotykającym linie lotnicze, w tym o upadku niektórych przewoźników lotniczych. Jak się okazuje, obecnie obowiązujące przepisy nie chronią dostatecznie pasażerów.

 

Kiedy i za co klient może domagać się odszkodowani lub rekompensaty

Klienci biura podróży mają prawo uważać, że klimatyzacja w hotelu położonym w gorącej strefie klimatycznej – w pokoju i w miejscach publicznych – będzie stanowiła jego oczywiste wyposażenie.


Polecamy
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail