Zima co przygotować dla klientów

Zima to trudny okres dla części branży turystycznej z powodu mniejszego ruchu. Dla innych to właśnie okres żniw. Jeszcze inni nie widzą u siebie znaczącej sezonowości. Stosunek do tej pory roku pokazuje wyraźnie, jak różnorodna jest branża turystyczna.

 

Dariusz Wojtasiewicz
dyrektor sprzedaży Bedsonline Poland

rt 2017 10az 21

Spodziewamy się wzrostu zainteresowania kierunkami egzotycznymi, niegdyś nieosiągalnymi dla polskiego klienta Jako system umożliwiający zorganizowanie własnego wyjazdu wypoczynkowego czy biznesowego, spodziewamy się wzrostu zainteresowania kierunkami egzotycznymi, niegdyś nieosiągalnymi dla polskiego klienta, takimi jak: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Chiny, Japonia, Indie, Sri Lanka, Birma (Mjanma), Tajlandia, Wietnam, Meksyk, Kuba, Kenia, Etiopia, Republika Południowej Afryki, Bali i kraje Ameryki Północnej i Południowej, Australia. Jeśli chodzi o kierunki biznesowe, to niezmiennie utrzymuje się na topie Europa Zachodnia (Francja, Niemcy, Hiszpania i inne), ale dojdą również nowe, jak Iran czy Kazachstan. Wszystkie te kierunki są dostępne w naszym systemie, gdzie można samemu „spakietować” hotel + transfery, a także – i biznesmeni robią to coraz częściej – zarezerwować wycieczki na miejscu czy bilety wstępu na wydarzenia sportowe lub kulturalne. Niezmiennie rok do roku obserwujemy wzrost zainteresowania tymi produktami, co oznacza, że polski turysta czy podróżny wyjeżdżający w interesach są coraz bardziej świadomi możliwości zorganizowania sobie całego wyjazdu, niekoniecznie licząc na wypełnienie czasu dopiero po przyjeździe na miejsce.

 

 Witold Piątkowski
kierownik sprzedaży i marketingu Fabryka Wełny &Spa

rt 2017 10az 23

Live streaming i augmented reality, a może gwara i rękodzieło? Sezon zimowy w branży MICE to bardzo fajny, wyjątkowy okres. O ile początek roku i jesień to czas wydarzeń o dużym ładunku merytorycznym, o tyle wakacje oraz sezon zimowy charakteryzują się większym naciskiem na integrację i dobrą zabawę. Zima to również okres, w którym to uczestnicy, a nie firma wychodzą na pierwszy plan. Dla nich, a może dzięki nim, nacisk w wydarzeniach położony jest na przeżywanie i doświadczanie. Uczestnik nie musi już wrócić z eventu z cennym prezentem lub wyjątkowym gadżetem. Musi mieć natomiast ekscytujące wspomnienia i świadomość przeżycia czegoś wyjątkowego. Konsekwencją takiego podejścia jest poszukiwanie przez organizatorów pierwiastka lokalności. Unikatowa lokalizacja, charakterystyczny wystrój, regionalna kuchnia albo atrakcje dodatkowe dostępne tylko w danym miejscu są mocną kartą przetargową oferty. Dlatego też zauważalnym trendem jest rosnąca rola obiektu, który nie tylko wynajmuje swoją powierzchnię, ale także często bierze na siebie pełną odpowiedzialność za realizację eventu. W takich sytuacjach dużym ułatwieniem stają się atrakcje dodatkowe obiektu, czyli ponadstandardowe zasoby, które mogą zaskoczyć uczestników i wzbogacić ich spotkanie. Silne w Polsce trendy zdrowego stylu życia i zdrowego odżywiania, połączone ze zbliżającym się końcem roku i idącą za tym potrzebą regeneracji po 365 dniach wytężonego wysiłku, sprawiają, że cały czas popularne są spotkania wzbogacone przeróżnymi warsztatami kulinarnymi lub zabiegami SPA & wellness. Chęć przeżywania idoświadczania sprawia, że na znaczeniu cały czas zyskują zajęcia typu DIY (zrób to sam), które niejako przy okazji doskonale integrują uczestników eventu. Na drugim krańcu tych „rzemieślniczych” działań znajdują się wydarzenia wspierane przez nowoczesne technologie. Live streaming, czyli...


Wydanie: 10/2017, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail