Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu

2018-01-05

Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży.

KLm

Linie KLM wprowadziły na rynek kolejną technologiczną nowość. Teraz klienci KLM mogą spakować się do podróży przy pomocy wirtualnego asystenta. Znasz Google Home? To sprytne urządzenie zintegrowane z wyszukiwarką Google, które pełni rolę sterowanego głosem głośnika i asystenta w inteligentnym domu. Teraz Google Home nie tylko na zawołanie włączy światło lub muzykę, ale też pomoże Ci spakować walizkę przed podróżą! Usłyszysz w nim głos „BlueBot” (w skrócie BB) – bazującego na sztucznej inteligencji chatbota KLM, który udzieli Ci rad w pakowaniu, w oparciu o dane z rezerwacji takie jak kierunek podróży, długość pobytu, a także o prognozę pogody na miejscu. Wprowadzony na rynek w październiku tego roku chatbot KLM „Bluebot” łączy sztuczną inteligencję z kilkoma systemami KLM i wsparciem ponad 250 realnych pracowników działu obsługi klienta. W pierwszym etapie bot był wykorzystywany wyłącznie do zapytań dotyczących rezerwacji lotniczych. Zintegrowanie „BB” z Google Home daje kolejne praktyczne zastosowanie – pomoc w pakowaniu.

Jak to działa? Posiadacze urządzenia Google Home mogą aktywować serwis pakowania prosząc o rozmowę z KLM. Usługa jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant. W niedalekiej przyszłości klienci KLM będą też mogli wysłać za pośrednictwem Google Home na swój profil społecznościowy listę rzeczy do przypomnienia, których w danej chwili nie są w stanie zapakować, takich jak na przykład wizy, które wymagają zorganizowania. Należy pamiętać, że rozmawiając z Google Home, jak i botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim, tylko wtedy zostaniemy zrozumiani.


Polecamy
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail