Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Polska laureatem "Top 10 Most Popular Destination" roku 2017 w Chinach

2018-01-28

W Pekinie wręczono w poniedziałek doroczne, prestiżowe nagrody turystyczne National Tourism Award. W kategorii „Najbardziej popularne cele podróży w 2017 roku” jednym z dziesięciu laureatów została Polska.

Nagroda Chiny 1

22 stycznia odbyła się w Pekinie uroczystość wręczenia dorocznych nagród turystycznych National Tourism Award. W kategorii „Najbardziej popularne cele podróży” w 2017 roku jednym z dziesięciu laureatów została Polska. Obok naszego kraju znalazły się Australia, Austria, Hong Kong, Japonia, Maroko, Nowa Zelandia, Seszele, Tunezja i Turcja.

To wielkie wyróżnienie dla naszego kraju. Lista rankingowa jest ustalana w oparciu o arkusze oceny i opinie największych chińskich organizatorów podróży i agencji turystycznych. Miernikiem nie są liczby wysłanych turystów, lecz zainteresowanie klientów daną destynacją i wzrost sprzedaży podróży do tego miejsca. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo National Tourism Media Ltd., wydawca miesięcznika National Tourism - najważniejszego magazynu B2B dla chińskiej branży turystycznej.

Nagrodę dla Polski odebrał, w imieniu Polskiej Organizacji Turystycznej, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie Jan Wawrzyniak.

– To znakomita wiadomość dla polskiej turystyki i docenienie pracy Polskiej Organizacji Turystycznej w promocji naszego kraju na rynkach azjatyckich. Jestem przekonany, że to wyróżnienie i nasze działania przełożą się na jeszcze większe zainteresowanie Polską wśród turystów z Chin oraz innych krajów azjatyckich – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk.

W ocenie chińskich biur podróży Polska stała się na przestrzeni ostatnich dwóch lat bardzo popularnym celem wyjazdów turystycznych. Organizatorzy współpracujący z Polską Organizacją Turystyczną potwierdzają gwałtowny wzrost zainteresowania i sprzedaży programów „polskich” - zarówno podróży odbywających się do dwóch-trzech krajów (np. Węgry, Czechy i Polska), jak i podróży „monotematycznych”, czyli odbywanych wyłącznie do Polski. Są to z reguły podróże objazdowe do polskich miast trwające od 9 do 12 dni.

Najbardziej popularnymi miastami w Polsce są Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław i Poznań. Dwa ostatnie zostały wprowadzone do programów dzięki działaniom promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej, prowadzonym w 2016 roku. Kolejnymi miastami wspieranymi przez POT od drugiej połowy 2017 roku są Łódź i Katowice.

Popularność Polski jako celu podróży turystycznych Chińczyków potwierdzają dane GUS. Na przestrzeni lat 2016-2017 liczba turystów chińskich przyjeżdżających do Polski wzrosła o ponad 115%. W trzecim kwartale 2017 roku przekroczona została po raz pierwszy w historii bariera stu tysięcy osób, a w okresie od stycznia do listopada Polskę odwiedziło ponad 124 tys. turystów z Chin (dane GUS za 11 miesięcy 2017 roku).


Polecamy

Polecamy także:

Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji Hotel Investment Trends Poland&CEE
Pięć sesji tematycznych, 9 dyskusji panelowych i wystąpień, prawie 40 prelegentów z Polski i zagranicy i łącznie niemal 350 uczestników – właśnie dobiegła...

Nowa ustawa daje lepszą ochronę turystom wyjeżdżającym z biurami podróży - konferencja PIT
Turystyka to w tej chwili jedyna branża usługowa, która w takim stopniu chroni prawa konsumenta – podkreślał prezes Polskiej Izby Turystyki, Paweł Niewiadomski w...

Znamy laureatów konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku 2018
Podczas odbywającej się 17 maja br. w Warszawie drugiej edycji konferencji HOTEL INVESTMENT TRENDS wydawca magazynu „Hotelarz” oficjalnie ogłosił wyniki...

Izrael to nie tylko miejsca religijnego kultu
Amir Halevi, dyrektor generalny Ministerstwa Turystyki Izraela poinformował o ponownym uruchomieniu w Polsce kampanii „Dwa słoneczne miasta. Jedna podróż”...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne