Film wypromował nazwę Wakanda

2018-03-18

Najnowsze dane Hotels.com pokazują zwiększone zainteresowanie Wakanda Park w USA związane z popularnością jednego z najnowszych hitów kinowych.

Best Western Plus Menomonie Inn Suites

Zwiększone zainteresowanie Wakandą zwiększyło również zainteresowanie miejscowymi hotelami - Best Western Plus, położony obok Wakanda Park

Dane Hotels.com® uzyskane na podstawie ostatnich wyszukiwań użytkowników wskazują, że zainteresowanie Wakanda Park w stanie Wisconsin wzrosło o 55% rok do roku w ciągu ostatnich dwóch miesięcy*. Fakt ten związany jest z wejściem na ekrany jednego z najnowszych hitów kinowych i poszukiwań występującego w nim fikcyjnego afrykańskiego królestwa Czarnej Pantery, będącego zarazem najbardziej zaawansowanym technologicznie krajem na świecie.

Zainteresowanie Wakandą wzrosło nie tylko w stosunku do samego Wakanda Park znajdującego się
w Wiscosin, ale również w odniesieniu do jego zbliżonych synonimów. Wauconda w stanie Illinois (wymawiana tak samo jak Wakanda) była wyszukiwana o 25% częściej, a Makanda, również w stanie Illinois, aż o 40%. Zainteresowanie wzrosło również w miejscach bardziej oddalonych od USA – Wakaya na Fidżi odnotowała ponad 235% wyszukiwań więcej, a Wakkanai w Japonii ponad 55%. Wygląda na to, że film nie tylko zachęcił widzów na całym świecie do odwiedzenia kin, ale również do poszukiwań i lepszego poznania ojczyzny głównego bohatera.


Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail