Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Dubai z platformą travel audience do promocji turystyki

2018-03-18

Należąca do Amadeusa platforma travel audience podpisuje umowę z Dubai Tourism.

dubai 1518193 960 720

Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus - dzięki globalnemu zasięgowi i zaawansowanej analityce danych – pomoże miastu Dubaj lepiej poznać turystów.

W 2017 roku wydatki miasta przeznaczone na reklamę cyfrową przewyższyły wydatki telewizyjne osiągając wartość ponad 200 miliardów dolarów, a konsumpcja mediów cyfrowych ewoluowała w zawrotnym tempie. Wszystko to spowodowało, że specjaliści od marketingu destynacji turystycznych potrzebują jeszcze inteligentniejszych cyfrowych rozwiązań.

Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism), realizując swoją strategię "digital, mobile and social first", zawarł umowę z travel audience – platformą reklamową dedykowaną branży turystycznej.

Dubajska organizacja będzie współpracować z travel audience przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii w wielu kanałach, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki lepszemu dostępowi do schematów wyszukiwania podróży, będzie ona w stanie efektywniej mierzyć skuteczność kampanii
i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje także narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat globalnych podróży, w tym aktualne dane nt. wyszukiwań, rezerwacji  i harmonogramów podróżnych.


Aktualności

Polecamy także:

Głosowanie na certyfikat internautów
Już 26 listopada Polska Organizacja Turystyczna po raz XVI przyzna prestiżowe certyfikaty najlepszym produktom turystycznym. O tym, kto zostanie wyróżniony...

Muzeum Troi otwarte
Wyczekiwane przez miłośników historii z całego świata Muzeum Troi właśnie otworzyło swoje podwoje dla zwiedzających. Przez 10 dni przed oficjalnym otwarciem,...

Trwa proces tworzenia Polskiej Grupy Lotniczej.
Do Grupy przyłączono cztery kluczowe spółki lotnicze znajdujące się pod kontrolą Skarbu Państwa – Polskie Linie Lotnicze LOT, LOT...

PKL znów państwowe
Polskie Koleje Linowe wkrótce ponownie przejdą w ręce państwa. Polski Fundusz Rozwoju SA (PFR) zawarł umowę ze spółką zależną funduszu Mid Europa Partners na...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne