Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



#VisitPoland – Polska oczami youtuberów

2018-06-22

Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji Paweł Szefernaker oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk zainaugurowali oficjalnie akcję #VisitPoland, w ramach której Polskę odwiedzi kilku wpływowych wideoblogerów. W konferencji wzięła także udział dyrektor zarządzająca Google Polska Agnieszka Hryniewicz-Bieniek.

pot1

#VisitPoland to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. W jej ramach MSiT i POT zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z kilku najważniejszych dla naszej branży rynków turystycznych. W Google Campus Warsaw Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji Paweł Szefernaker oraz prezes POT Robert Andrzejczyk dokonali oficjalnej inauguracji projektu oraz przybliżyli sylwetki biorących w nim udział influencerów.

–  Influencer marketing jest dziś jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych. Wykorzystanie niemal nieograniczonego terytorialnie zasięgu i wpływu youtuberów jest niezwykle efektywnym sposobem promocji. Wierzę, że zaproszeni do nas youtuberzy w swoich relacjach doskonale oddadzą jak ciekawy, dynamicznie rozwijający się i atrakcyjny jest nasz kraj – mówi Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki.

Wśród zaproszonych do Polski youtuberów znaleźli się:

  • Louis Cole z Wielkiej Brytanii (FunForLouis),
  • Alan Estrada z Meksyku (Alanxelmundo),
  • Christian Le Blanc z Kanady (Lost LeBlanc),
  • Marko i Alex Ayling ze Stanów Zjednoczonych (Vagabrothers),
  • Pau Clavero z Hiszpanii (Clavero),
  • Conner Sullivan z Niemiec (Conner Sullivan),
  • Angela An z Japonii (InternationallyMe).

Projekt jest już realizowany. Dotychczas Polskę odwiedziło dwoje influencerów, a pierwsze efekty można zobaczyć na ich profilach w mediach społecznościowych. – Twórcy internetowi doskonale znają swoich odbiorców. Wiedzą, jak do nich mówić, by przekaz był szczery, prawdziwy i przekonujący. Polska ma do zaoferowania o wiele więcej niż to, co jest zazwyczaj akcentowane i wierzę, że kiedy będzie prezentowana przez popularne i wpływowe osoby, uda nam się to jeszcze efektywniej przekazać turystom z całego świata. Ta forma promocji jest niezwykle autentyczna  – zaznacza Robert Andrzejczyk, prezes POT. Partnerem strategicznym projektu jest Google Polska.


Polecamy

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne