Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Tarnowska Karta Turystyczna

2018-07-04

Stowarzyszenie GRUPA ODROLNIKA w partnerstwie z Tarnowską Organizacją Turystyczną i Tarnowskim Centrum Informacji, realizują projekt „Tarnowska Karta Turystyczna – opracowanie koncepcji i wersji testowej karty”.

KartaTurystyczna Banner 1200x900px

Stowarzyszenie GRUPA ODROLNIKA wraz z Tarnowską Organizacją Turystyczną i Tarnowskim Centrum Informacji prowadzi innowacyjny i pilotażowy projekt pn. „Tarnowska Karta Turystyczna”.  Projekt ten został przewidziany w wersji testowej na 2018 rok. W przypadku powodzenia przedsięwzięcia, planuje się rozbudowę oferty Tarnowskiej Karty Turystycznej (TKT) i poszerzenie ilości obiektów zaangażowanych w realizację projektu, z obecnych ponad 30 do blisko 100 w 2019 roku. Założeniem TKT jest ściągnięcie w region tarnowski turystów, zaproponowanie im, ale również mieszkańcom miasta i regionu, bogatej oferty atrakcji turystycznych Subregionu Tarnowskiego. Ponadto istotnym aspektem jest zawiązanie trwałej współpracy podmiotów z branży turystycznej, kulturalnej i czasu wolnego w celu wzajemnej promocji swoich usług oraz promocji turystycznej obszaru. TKT będzie działała, jako narzędzie promocyjne Tarnowa i regionu tarnowskiego  oraz pozwoli na zwiedzanie Tarnowa i regionu taniej, łatwiej i przyjemniej. (Uwzględniając koszty biletów wstępu przy zwiedzaniu wszystkich miejsc objętych TKT, zakupu posiłków, noclegów itp., jej posiadanie przyniesie oszczędności na poziomie ok. 20 – 40 proc. kosztów.)    Partnerami projektu są podmioty działające na terenie Subregionu Tarnowskiego w segmencie usług turystycznych, kulturalnych i rozrywkowych. Karta upoważnia do rabatów u wszystkich partnerów projektu, a jej załącznik stanowi przewodnik po miejscach nią objętych. Dla pierwszych 1000 użytkowników Karta wraz z przewodnikiem będzie wydawana bezpłatnie w Tarnowskim Centrum Informacji (Rynek 7, 33-100 Tarnów) i ważna 48 godzin od aktywacji.


Aktualności

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne