Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 


 




Umowa code-share między LOT i Air China

2018-07-13

Dzięki porozumieniu z chińskim przewoźnikiem liczba rejsów bezpośrednich między Warszawą a Pekinem dostępnych w ofercie LOT-u wzrosła z trzech do siedmiu tygodniowo. To dobra wiadomość dla podróżujących między Europą i Chinami.

LOT kabina

Dotychczas pasażerowie mogli kupować bilety LOT-u na rejsy z Warszawy do Pekinu trzy razy w tygodniu: we wtorki, czwartki i niedziele (z czasem wylotu z Warszawy o godz. 16:30 i lądowaniem w Pekinie o 6:35 czasu miejscowego). Z powrotem Boeing 787 Dreamliner LOT-u startuje z Pekinu w poniedziałki, środy i piątki o 8:45, żeby – po uwzględnieniu różnicy czasu - wylądować w Warszawie o 12:25.
Ponieważ LOT zdecydował o zacieśnieniu współpracy z Air China, sytuacja zmieniła się na korzyść. Pasażerowie LOT-u mogą teraz kupować bilety także na rejsy z Pekinu do Warszawy w poniedziałki, środy, piątki i soboty o godz. 2:55 i czasem lądowania o 6:20. W drugą stronę Airbus A330 linii Air China startuje z Lotniska Chopina w te same dni o 14:05, żeby dostarczyć pasażerów do stolicy Chin na 4:50 czasu lokalnego.
Poprawa oferty jest możliwa dzięki wznowionej umowie code-share (współdzieleniu kodu). Mechanizm polega na tym, że dwie linie oferują sprzedaż miejsc w tym samym samolocie. LOT sprzedaje bilety w samolotach Air China między Warszawą i Pekinem w ramach własnego kodu LO, a w zamian chiński przewoźnik oferuje pasażerom bilety na rejsach LOT-u na tej samej trasie - na kodzie CA. Zasady rozliczeń zostały zapisane w umowie między przewoźnikami. Zyskuje pasażer, albowiem im gęstsza siatka połączeń, tym większa elastyczność i zachęta do podróży.
– Chiny to kluczowy rynek azjatycki, a Pekin to kierunek często wybierany przez pasażerów LOT-u. W naszej działalności przewozowej konsekwentnie usprawniamy ofertę do miast takich jak Pekin, kluczowych portów z istotnym potencjałem pasażerskim. Mamy nadzieję na dalszy rozwój dwustronnych relacji z Air China, naszym partnerem w sojuszu Star Alliance – mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej LOT.
Według portalu FlightGlobal, LOT jest dziś najszybszą rozwijającą się linią lotniczą w Europie. Przewoźnik ma obecnie w swojej rozkładowej ofercie ponad sto połączeń. Od początku 2016 r. LOT ogłosił uruchomienie ponad 60 bezpośrednich rejsów m.in. z Warszawy: do Los Angeles, Newark, Seulu, Tokio i Singapuru, z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago, z Krakowa do Chicago i z Rzeszowa do Newark. Tylko w tym roku LOT zaczął sprzedawać bilety na trasach z Warszawy do Billund, Moskwy (Domodiedowa), Skopje, z Krakowa do Budapesztu, do Turynu z Warszawy i Katowic i oraz do London City z Warszawy i Budapesztu.


Aktualności

Polecamy także:

„Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”
Celem akcji jest identyfikacja i popularyzacja dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich. Po pierwsze doświadczenia w kreowaniu i zarządzaniu produktami...

Polskie góry - jak je ocenają turyści
Ponad 70 proc. Polaków twierdzi, że standard letniej oferty turystycznej w górach jest coraz wyższy – wynika z badania zrealizowanego dla Polskich Kolei Linowych...

Bartosz Czajka mianowany na CEO Small Planet Airlines
Linie Small Planet Airlines Sp z o.o. (SPA PL) ogłosiły dziś (16 sierpnia) zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego. Następcą Jarosława...

TOP 5 aplikacji mobilnych polskich miast - subiektywny ranking
Polskie miasta dbają o swoją promocję także w mobile’u. Czy interaktywne przewodniki zastąpią te tradycyjne? Grupa Me & My Friends przetestowała...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne