Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 


Nabór do „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

2018-07-17

Rusza rekrutacja do piątej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ - WEEKEND ZA PÓŁ CENY” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki.

pot1

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w piątej edycji ogólnopolskiej akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ - WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacji o akcji oraz regulamin, instruktaż zgłaszania ofert i lista profitów, wynikających z przystąpienia do akcji.

Głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. W tym momencie nie sposób nie wspomnieć o aspekcie handlowym, który miedzy innymi przyświeca organizacji tej akcji – sprzedaży produktu poza tradycyjnym sezonem. Dla partnerów naszej akcji, to doskonała okazja do pozyskania nowych klientów. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w telewizji, Internecie i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino, autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu.

Rejestracja rozpoczęła się 16lipca, a zakończy się 26 sierpnia. Sprzedaż ofert ruszy 19 września, a finał akcji zaplanowano na weekend od 5 do 7 października.

Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównym sezonem wakacyjnym. Takie działanie wpływa na pobudzanie krajowego ruchu turystycznego i zwraca uwagę Polaków na możliwość spędzania wolnego czasu w Polsce. Akcja ma również pozytywny wpływ na wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny polskiej gospodarki.

W ostatniej wiosennej edycja akcji partnerami zostało 661 podmiotów które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych o 50 proc. cenach. Z akcji skorzystało ponad 132 tys. Polaków.

–  Akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” z każdą edycją przynosi coraz więcej korzyści. A to wszystko dzięki i dla przedsiębiorców. W poprzedniej - czwartej edycji było ich blisko 20% więcej. Cieszę się, że coraz większa liczba partnerów ma świadomość, że występując wspólnie mogą zyskać wyraźnie więcej. Gorąco zachęcam wszystkich restauratorów, gestorów bazy turystycznej, instytucje kultury, przewoźników, wypożyczalnie sprzętu sportowego czy organizatorów imprez do udziału w akcji. „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ - WEEKEND ZA PÓŁ CENY” to dla państwa firm szansa, by zaprezentować swoje najlepsze atuty i przekonać turystów do powrotu w innym terminie – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu podczas czwartej edycji akcji, aż 96 proc. partnerów wskazało, że widzi korzyści płynące z udziału w akcji, a 90 proc. zadeklarowało udział w kolejnych edycjach.

 


Aktualności

Polecamy także:

3 lata działania MSiT
Ministerstwo sportu i Turystyki podsumowało ostatnie 3 lata działalności. W dziedzinie turystyki za najważniejsze osiągnięcia uznano nową ustawę Imprezach...

Ekoturystyka w emiracie Dubaj
Ultranowoczesna architektura, zdobycze technologii, wszechobecny luksus – to oczywiste skojarzenia związane z Dubajem. W emiracie są także miejsca zupełnie inne;...

100 tys. pasażerów LOT-u do Chorwacji
Dubrownik, Zagrzeb, Split, Zadar i Pula okazały się turystycznymi hitami. Polskie Linie Lotnicze LOT przewiozły w tym roku między Polską i Chorwacją ponad 100 tys....

Anna Krupka – wiceministrem od marek turystycznych
Minister Witold Bańka, wczoraj  wręczył Annie Krupce nominacje na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Nowa wiceminister ma zajmować...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne