Nasi partnerzy wracają do udziału w kolejnych edycjach

Wielu naszych partnerów, którzy uczestniczą w akcji od kilku edycji, podkreśla, że udział w niej ma wpisany w swojej strategii promocji na kolejne lata, bo przemawia za tym zarówno aspekt ekonomiczny, jak i wizerunkowy – mówi z Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej Polskiej Organizacji Turystycznej.

 

 rt 2018 08az 17

 

Do kogo skierowana jest akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”? Jaki jest jej główny cel?

Akcja działa dwutorowo. Jednym z odbiorców, a jednocześnie beneficjentów akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe w mniej obleganym przez odwiedzających czasie. Ogromnym plusem i szansą jest konsolidacja działań, dzięki której partnerzy zyskują możliwość wspólnej promocji pod znaną i pozytywnie ocenianą marką „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Taką promocję prowadzi Polska Organizacja Turystyczna we współpracy Ministerstwem Sportu i Turystyki, korzystając z wielu narzędzi promocji zarówno w standardowych mediach, jak i w mediach społecznościowych. Drugim z beneficjentów są oczywiście turyści, którzy otrzymują atrakcyjną ofertę wyjazdu na weekend z dużą, bo aż 50-proc. zniżką w stosunku do cen regularnych. To daje możliwość wyjazdu w atrakcyjnej cenie, poza sezonem, w często nieznane, dotąd przez nas nieodkryte miejsca. Taki jest też cel akcji – stworzyć najlepsze warunki do uświadomienia polskim turystom, jak wiele miejsc w naszym kraju jest wartych odwiedzenia. Bardzo często znajdują się one blisko miejsca zamieszkania. 

Kim są uczestnicy? Jakie podmioty dominują pośród zgłaszających się?

W każdej z dotychczasowych edycji wśród partnerów akcji dominują usługi noclegowe. Bardzo się z tego cieszymy, ponieważ często koszt zakwaterowania jest największym wydatkiem, szczególnie kiedy podróżuje stanowią również muzea i obiekty zabytkowe, restauracje, środki komunikacji, inne obiekty kultury, jak np. teatry. Zgłoszenia są na tyle...


Wydanie: 8/2018, WYWIAD RYNKU TURYSTYCZNEGO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail