Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 


Best Western Hotels & Resorts wprowadza dwie nowe marki

2018-09-27

Sieć Best Western Hotels & Resorts, jako pierwsza w branży, wprowadziła dwie butikowe marki jednocześnie – Sadie Hotel℠ i Aiden Hotel℠.  Hotel Sadie będzie należeć do kategorii upscale, a Hotel Aiden do segmentu upper midscale. Marki te zaoferują hotelarzom wyjątkowo elastyczne programy uczestnictwa w sieci oraz możliwość zmiany pozycjonowania istniejących już obiektów w celu poprawy ich wyników i zwiększenia wartości aktywów. Wyrazisty charakter Hoteli Sadie i Hoteli Aiden zostanie odzwierciedlony we wnętrzu każdego obiektu począwszy od kolorowych oryginalnych lobby, po części wspólne i pokoje, a także w oferowanych usługach i udogodnieniach. Atrakcyjne marki pozwolą hotelarzom wpisać się w lokalny klimat, poszerzyć bazę klientów i osiągnąć wyższy RevPAR.

 

Bestwestern

- Hotel Sadie i Hotel Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom - powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. Cieszymy się, że jako pierwsi w branży wprowadziliśmy na rynek jednocześnie dwie butikowe marki - Hotel Sadie dla segmentu upscale oraz Hotel Aiden dla segmentu upper midscale. Zaoferują one niezależnym hotelarzom lub deweloperom markowych hoteli możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikalny sposób, wykorzystując nasz ekonomiczny, "gotowy pod klucz" i indywidualny program projektowania oraz renowacji. Specjalny zespół zadba o to, aby nowe obiekty zostały sprawnie wprowadzone w system Best Western, który pozwala na szybkie uzyskanie dużej rentowności i rozwój biznesu. Marketingowa i PR-owa strategia zapewni z kolei obecność w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych  dodał. 

Innowacyjne elementy wystroju 

W odpowiedzi na potrzeby rynku hoteli upscale marki Hotel Sadie i Hotel Aiden dadzą deweloperom szanse na wykazanie się kreatywnością oraz możliwość wykorzystania lokalnego kolorytu w tworzeniu nowego projektu, ale również podczas modernizacji lub rebrandingu istniejącego już hotelu na obiekt z nowoczesną, pełną energii estetyką. Nowe marki kreatywnie wykorzystają przestrzeń i technologię, eliminując jednocześnie niektóre typowe wymagania dla hoteli. W centrum każdego z obiektów znajdzie się wielofunkcyjna część wspólna z kawiarnią lub barem, nowoczesnymi siedziskami i mobilną recepcją umożliwiającą zameldowanie. Goście będą mogli również zakupić upominki i gadżety z logotypami marek, a tym samym zabrać ze sobą do domu kawałek Hotel Sadie lub Hotel Aiden. 

Integracja z potężną marką  

Każdy hotel zostanie zaopatrzony w wyjątkowe systemy i otrzyma wsparcie ze strony sieci. Będzie miał dostęp do wielokrotnie nagradzanej witryny Best Western, globalnych programów partnerskich, zespołów sprzedaży oraz najnowocześniejszego sytemu zarządzania przychodami. Obiekty będą mogły również skorzystać z pomocy Revenue Managera, który będzie udzielał wsparcia w maksymalizacji zysków oraz obniżaniu kosztów operacyjnych. Podobnie jak w przypadku innych hoteli marek należących do Best Western, właściciele obiektów Sadie i Aiden będą mogli liczyć na silne wsparcie sieci, przy zachowaniu atrakcyjnych opłat. 

Wraz z wprowadzeniem na rynek Hotel Sadie oraz Hotel Aiden portfolio Best Western liczy aktualnie 13 różnych marek. Jest to kontynuacja ewolucji firmy, rozpoczętej procesem rebrandingu wartym 2 miliardy USD. Nowe hotele będą czerpać korzyści z reputacji sieci Best Western jako dostawcy najwyższej jakości usług dla gości oraz będą miały dostęp do wielokrotnie nagradzanego programu Best Western Rewards®, generującego dla hoteli około 50 proc. wartości przychodów brutto z pokoi. 

Strategia marek wzbudzająca zainteresowanie lokalnego rynku i usprawniająca działania PR i w social mediach  

Zarówno Hotel Sadie, jak i Hotel Aiden mają szansę stać się jednymi z najczęściej komentowanych marek w branży, a hotelarze skorzystają z globalnej strategii PR i programów współpracy z influencerami. Informacje na temat obiektów będą obecne zarówno w kanałach paid, jak i earned media. Spersonalizowane strategie marketingowe przygotowane przez Best Western w połączeniu z wyjątkowymi, zaskakującymi i wpisującymi się w lokalny klimat kampaniami PR-owymi i w mediach społecznościowych obu marek,  ułatwia osiąganie sukcesów w obszarze PR i mediach społecznościowych. Best Western zajmuje drugie miejsce w rankingu najbardziej angażujących w mediach społecznościowych firm w branży, a wspierane przez sieć kampanie hoteli Sadie i Aiden wzmocnią poczynione inwestycje w mediach oraz wizerunek na poziomie lokalnym. 



Aktualności

Polecamy także:

Oficjalne otwarcie sezonu w Małopolsce
Aura sprzyja narciarzom, ruszają kolejne stacje narciarskie, armatki pracują pełną parą, a narciarze cieszą się pierwszymi szusami. Na Ogólnopolskie Otwarcie...

3 lata działania MSiT
Ministerstwo sportu i Turystyki podsumowało ostatnie 3 lata działalności. W dziedzinie turystyki za najważniejsze osiągnięcia uznano nową ustawę Imprezach...

Ekoturystyka w emiracie Dubaj
Ultranowoczesna architektura, zdobycze technologii, wszechobecny luksus – to oczywiste skojarzenia związane z Dubajem. W emiracie są także miejsca zupełnie inne;...

100 tys. pasażerów LOT-u do Chorwacji
Dubrownik, Zagrzeb, Split, Zadar i Pula okazały się turystycznymi hitami. Polskie Linie Lotnicze LOT przewiozły w tym roku między Polską i Chorwacją ponad 100 tys....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne