Best Western Hotels & Resorts wprowadza dwie nowe marki

2018-09-27

Sieć Best Western Hotels & Resorts, jako pierwsza w branży, wprowadziła dwie butikowe marki jednocześnie – Sadie Hotel℠ i Aiden Hotel℠.  Hotel Sadie będzie należeć do kategorii upscale, a Hotel Aiden do segmentu upper midscale. Marki te zaoferują hotelarzom wyjątkowo elastyczne programy uczestnictwa w sieci oraz możliwość zmiany pozycjonowania istniejących już obiektów w celu poprawy ich wyników i zwiększenia wartości aktywów. Wyrazisty charakter Hoteli Sadie i Hoteli Aiden zostanie odzwierciedlony we wnętrzu każdego obiektu począwszy od kolorowych oryginalnych lobby, po części wspólne i pokoje, a także w oferowanych usługach i udogodnieniach. Atrakcyjne marki pozwolą hotelarzom wpisać się w lokalny klimat, poszerzyć bazę klientów i osiągnąć wyższy RevPAR.

 

Bestwestern

- Hotel Sadie i Hotel Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom - powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. Cieszymy się, że jako pierwsi w branży wprowadziliśmy na rynek jednocześnie dwie butikowe marki - Hotel Sadie dla segmentu upscale oraz Hotel Aiden dla segmentu upper midscale. Zaoferują one niezależnym hotelarzom lub deweloperom markowych hoteli możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikalny sposób, wykorzystując nasz ekonomiczny, "gotowy pod klucz" i indywidualny program projektowania oraz renowacji. Specjalny zespół zadba o to, aby nowe obiekty zostały sprawnie wprowadzone w system Best Western, który pozwala na szybkie uzyskanie dużej rentowności i rozwój biznesu. Marketingowa i PR-owa strategia zapewni z kolei obecność w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych  dodał. 

Innowacyjne elementy wystroju 

W odpowiedzi na potrzeby rynku hoteli upscale marki Hotel Sadie i Hotel Aiden dadzą deweloperom szanse na wykazanie się kreatywnością oraz możliwość wykorzystania lokalnego kolorytu w tworzeniu nowego projektu, ale również podczas modernizacji lub rebrandingu istniejącego już hotelu na obiekt z nowoczesną, pełną energii estetyką. Nowe marki kreatywnie wykorzystają przestrzeń i technologię, eliminując jednocześnie niektóre typowe wymagania dla hoteli. W centrum każdego z obiektów znajdzie się wielofunkcyjna część wspólna z kawiarnią lub barem, nowoczesnymi siedziskami i mobilną recepcją umożliwiającą zameldowanie. Goście będą mogli również zakupić upominki i gadżety z logotypami marek, a tym samym zabrać ze sobą do domu kawałek Hotel Sadie lub Hotel Aiden. 

Integracja z potężną marką  

Każdy hotel zostanie zaopatrzony w wyjątkowe systemy i otrzyma wsparcie ze strony sieci. Będzie miał dostęp do wielokrotnie nagradzanej witryny Best Western, globalnych programów partnerskich, zespołów sprzedaży oraz najnowocześniejszego sytemu zarządzania przychodami. Obiekty będą mogły również skorzystać z pomocy Revenue Managera, który będzie udzielał wsparcia w maksymalizacji zysków oraz obniżaniu kosztów operacyjnych. Podobnie jak w przypadku innych hoteli marek należących do Best Western, właściciele obiektów Sadie i Aiden będą mogli liczyć na silne wsparcie sieci, przy zachowaniu atrakcyjnych opłat. 

Wraz z wprowadzeniem na rynek Hotel Sadie oraz Hotel Aiden portfolio Best Western liczy aktualnie 13 różnych marek. Jest to kontynuacja ewolucji firmy, rozpoczętej procesem rebrandingu wartym 2 miliardy USD. Nowe hotele będą czerpać korzyści z reputacji sieci Best Western jako dostawcy najwyższej jakości usług dla gości oraz będą miały dostęp do wielokrotnie nagradzanego programu Best Western Rewards®, generującego dla hoteli około 50 proc. wartości przychodów brutto z pokoi. 

Strategia marek wzbudzająca zainteresowanie lokalnego rynku i usprawniająca działania PR i w social mediach  

Zarówno Hotel Sadie, jak i Hotel Aiden mają szansę stać się jednymi z najczęściej komentowanych marek w branży, a hotelarze skorzystają z globalnej strategii PR i programów współpracy z influencerami. Informacje na temat obiektów będą obecne zarówno w kanałach paid, jak i earned media. Spersonalizowane strategie marketingowe przygotowane przez Best Western w połączeniu z wyjątkowymi, zaskakującymi i wpisującymi się w lokalny klimat kampaniami PR-owymi i w mediach społecznościowych obu marek,  ułatwia osiąganie sukcesów w obszarze PR i mediach społecznościowych. Best Western zajmuje drugie miejsce w rankingu najbardziej angażujących w mediach społecznościowych firm w branży, a wspierane przez sieć kampanie hoteli Sadie i Aiden wzmocnią poczynione inwestycje w mediach oraz wizerunek na poziomie lokalnym. 



Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail