Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


DZT inwestuje w projekty cyfrowe

Dodatkowe środki udostępnione przez Federalne Ministerstwo Gospodarki i Energii umożliwią Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT) realizację nowych projektów mających na celu promocję Niemiec.

 

  Główny nacisk położono na zwiększenie obecności Niemiec w globalnych kanałach dystrybucji online (Online Travel Companies – OTC), jak również na rozwój innowacyjnych formatów imprez oraz implementację technologii cyfrowych, systemów inteligentnych asystentów głosowych i chatbotów. – Lawinowy wzrost rezerwacji dokonywanych przez internet, do 70 proc. w wypadku podróży urlopowych z Europy do Niemiec i do 80 proc. w wypadku turystyki przyjazdowej zza oceanu, jest modelowym przykładem dominującego wpływu technologii cyfrowych w branży turystycznej. Media internetowe są centralnym elementem naszej komunikacji marketingowej – wyjaśnia Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT. W roku 2017 DZT zrealizowała na rynkach brytyjskim, szwajcarskim, duńskim i holenderskim projekt pilotażowy we współpracy z Expedia Group zatytułowany „Travelmatch”. Potencjalni klienci mogli w sposób łatwy i przyjemny zapoznać się ze zdjęciami prezentującymi atrakcje turystyczne Niemiec, definiując jednocześnie swoje preferencje co do celu podróży. W 2018 r. DZT prowadzi kolejną makroregionalną kampanię na platformie Expedia w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Danii. Na rynku chińskim DZT prowadzi kampanię na głównej platformie turystycznej Ctrip. Udział w najważniejszych międzynarodowych imprezach targowych oraz własne imprezy specjalne – warsztaty i roadshow – to centralne elementy transferu wiedzy i networkingu Niemieckiej Centrali Turystyki. Dzięki rozszerzeniu tych platform o prezencję wirtualną, np. relacje na żywo, konferencje prasowe online, webinaria czy użycie komunikatorów (Google Hangouts), DZT zwiększa zasięg takich wydarzeń. 


Wydanie: 9/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Loty prawie jak na Księżyc
Z okazji zbliżającej się 50. rocznicy tego wydarzenia, KAYAK.pl przygotował listę miejsc, w których można podziwiać księżycowe krajobrazy (na naszej planecie)...

Polscy turyści coraz liczniejsi w Wilnie
Liczba polskich turystów odwiedzających Wilno w 2018 r. wzrosła o 12%, w stosunku do lat ubiegłych.   Niemal 100 tysięcy Polaków zawitało nad Wilię, by...

Chatbot doradzi w wyborze wakacji
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I...

GUS o polskiej turystyce
Jak co roku Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące polskiej turystyki. Wynika z nich, że rok 2018 był dla turystyki bardzo udany. Zarówno sami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności