Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 


„Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty turystyczne w czasach experience ekonomy”

To już ostatnie dni rejestracji na jesienną ogólnopolską konferencję turystyczną organizowaną cyklicznie w Świdnicy na Dolnym Śląsku w oparciu o wnioski Kongresu Turystyki Polskiej, który się tam odbył dwa lata temu. Doroczne spotkanie przedstawicieli branży turystycznej i paraturystycznej, samorządu terytorialnego, świata nauki w tym roku odbędzie się  w dniach 10-11 października, pod hasłem „Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty w czasach experience ekonomy”

maa2

W tym roku organizatorzy proponują uczestnikom dziewięć sesji: plenarnych, tematycznych, warsztatowych oraz panele dyskusyjne. W ich trakcie będzie można dowiedzieć się m.in. jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić, jak turyści doświadczają świata, jak połączyć rozproszonych w turystyce i jaką rolę ogrywają w tym ekomuzea, spojrzeć na produkty sieciowe jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych, poznać modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych, organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych, porozmawiać o warunkach powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce, sposobach kształtowania nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych. Nie zabraknie również tematów poświęconych nowej ustawie o usługach turystycznych oraz praktycznego zastosowania RODO w turystyce. Tegoroczna tematyka została tak dobrana, że skorzystają z niej wszyscy – w każdej z prelekcji oraz warsztatów...




  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne