To już ostatnie dni rejestracji na jesienną ogólnopolską konferencję turystyczną organizowaną cyklicznie w Świdnicy na Dolnym Śląsku w oparciu o wnioski Kongresu Turystyki Polskiej, który się tam odbył dwa lata temu. Doroczne spotkanie przedstawicieli branży turystycznej i paraturystycznej, samorządu terytorialnego, świata nauki w tym roku odbędzie się w dniach 10-11 października, pod hasłem „Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty w czasach experience ekonomy”
W tym roku organizatorzy proponują uczestnikom dziewięć sesji: plenarnych, tematycznych, warsztatowych oraz panele dyskusyjne. W ich trakcie będzie można dowiedzieć się m.in. jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić, jak turyści doświadczają świata, jak połączyć rozproszonych w turystyce i jaką rolę ogrywają w tym ekomuzea, spojrzeć na produkty sieciowe jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych, poznać modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych, organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych, porozmawiać o warunkach powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce, sposobach kształtowania nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych. Nie zabraknie również tematów poświęconych nowej ustawie o usługach turystycznych oraz praktycznego zastosowania RODO w turystyce. Tegoroczna tematyka została tak dobrana, że skorzystają z niej wszyscy – w każdej z prelekcji oraz warsztatów...