Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

„Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty turystyczne w czasach experience ekonomy”

2018-10-02

To już ostatnie dni rejestracji na jesienną ogólnopolską konferencję turystyczną organizowaną cyklicznie w Świdnicy na Dolnym Śląsku w oparciu o wnioski Kongresu Turystyki Polskiej, który się tam odbył dwa lata temu. Doroczne spotkanie przedstawicieli branży turystycznej i paraturystycznej, samorządu terytorialnego, świata nauki w tym roku odbędzie się  w dniach 10-11 października, pod hasłem „Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty w czasach experience ekonomy”

maa2

W tym roku organizatorzy proponują uczestnikom dziewięć sesji: plenarnych, tematycznych, warsztatowych oraz panele dyskusyjne. W ich trakcie będzie można dowiedzieć się m.in. jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić, jak turyści doświadczają świata, jak połączyć rozproszonych w turystyce i jaką rolę ogrywają w tym ekomuzea, spojrzeć na produkty sieciowe jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych, poznać modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych, organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych, porozmawiać o warunkach powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce, sposobach kształtowania nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych. Nie zabraknie również tematów poświęconych nowej ustawie o usługach turystycznych oraz praktycznego zastosowania RODO w turystyce. Tegoroczna tematyka została tak dobrana, że skorzystają z niej wszyscy – w każdej z prelekcji oraz warsztatów wątki dla siebie znajdą zarówno urzędnicy i samorządowcy zajmujący się rozwojem turystyki w swoich gminach i regionach, przedsiębiorcy i pracownicy sektora turystycznego, przedstawiciele organizacji pozarządowych czy reprezentanci nauki - w zależności od roli, jaką spełniają w turystyce.

Na liście osób, które wygłoszą prelekcje i poprowadzą warsztaty merytoryczne dla uczestników  są cenieni przez  branżę eksperci łączący naukę z praktyką – m.in. prof. Magdalena Kachniewska, Violetta Hamerska, prof. Armin Mikos von Rohrsheidt, dr Iwona Batyk, dr Elżbieta Wąsowicz – Zaborek, Adam Karpiński, dr Jerzy Raciborski i Adam Stanach

- Wartością dodaną tegorocznej konferencji są sesje warsztatowe do udziału, w których serdecznie zapraszam każdego, kto chciałby rozwinąć swój turystyczny biznes lub poważnie myśli o rozwoju turystycznym regionu. Chcemy, by brały w nich udział przedstawiciele różnych grup interesariuszy, po to by wspólnie wypracować jak najlepsze rozwiązania. W trakcie workshopów wspólnie z ekspertami będzie można przepracować wiele problemów, a także  zdobyć lub poszerzyć praktyczną wiedzę w zakresie rozwoju turystyki w regionie, rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego. Warsztaty adresowane są dla m.in. urzędników i samorządowców zajmujących się turystyką, zarządców obiektów i atrakcji turystycznych, przedsiębiorców – pracownikom biur podróży, restauracji, hoteli, producentów lokalnej żywności i pamiątek - mówi Sylwia Osojca-Kozłowska, koordynator wydarzenia z ramienia Gminy Miasto Świdnica.

Podczas konferencji zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu redakcji Forum Biznesu: Przyjazna Gmina 2018 oraz Turystyczny Produkt Roku 2018 i Turystyczna Usługa Roku 2018, a podczas wieczoru networkingowego dla uczestników koncert zagra  zespół PapaD.

Organizatorami konferencji „Jak złapać turystę w sieć? – Sieciowe produkty turystyczne w czasach experience economy" są  Gmina Miasto Świdnica, Fundacja Symbioza, Dolnośląska Izba Turystyki, Lokalna Organizacja Turystyczna „Księstwo Świdnicko-Jaworskie”, partnerami: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Dolnośląska Organizacja Turystyczna, czasopisma Forum Biznesu, Gazeta Prawna, Rynek Turystyczny, Wiadomości Turystyczne, WaszaTurystyka.pl oraz hotele: Buczyński Medical & Spa ze Świeradowa - Zdroju, Krasicki Resort & SPA ze Świeradowa - Zdroju, SASANKA ze Szklarskiej Poręby, Corum z Karpacza, Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel z Goli Świdnickiej, Dwór Elizy z Długopola – Zdroju.

Rejestracji na konferencję można dokonać jeszcze tylko do 5 października br. poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.kongresturystyki.pl.

Główne wątki, które zostaną poruszane podczas sesji tematycznych i warsztatowych w dniach 10-11 października w Świdnicy to m.in.:

 

  •  Zasmakuj podróży – czyli o znaczeniu doświadczeń kulinarnych,
  • Szlak Kulinarny – Smaki Dolnego Śląska,
  • Jak turyści doświadczają świata? Produkty sieciowe jako źródło nadzwyczajnych wrażeń turystycznych,
  • Jak połączyć rozproszonych – produkty sieciowe w turystyce na przykładzie efektywnych ekomuzeów
  • Modele tworzenia sieciowych produktów turystycznych,
  • Guest Experience 4.0 – jak tworzyć zadowolenie gości, za które będą chcieli zapłacić,
  • Polskie miasta UNESCO i ich doświadczenia w sieciowaniu produktów,
  • Samorząd terytorialny jako kreator i współtwórca sieciowych produktów turystycznych,
  • Organizacyjne i informatyczne wsparcie rozwoju sieciowych produktów turystycznych na przykładzie szlaków kulturowych i tematycznych pakietów lokalnych,
  • Warunki powodzenia inicjatyw sieciowych w turystyce,
  • Kształtowanie nadzwyczajnych doświadczeń gości w oparciu o sieć relacji regionalnych,
  • Nowa ustawa o usługach turystycznych,
  • RODO w turystyce teoria i praktyka,
  • Jak osiągnąć niedoskonałość i mistrzostwo za jednym zamachem

 


Polecamy

Polecamy także:

Głosowanie na certyfikat internautów
Już 26 listopada Polska Organizacja Turystyczna po raz XVI przyzna prestiżowe certyfikaty najlepszym produktom turystycznym. O tym, kto zostanie wyróżniony...

Muzeum Troi otwarte
Wyczekiwane przez miłośników historii z całego świata Muzeum Troi właśnie otworzyło swoje podwoje dla zwiedzających. Przez 10 dni przed oficjalnym otwarciem,...

Trwa proces tworzenia Polskiej Grupy Lotniczej.
Do Grupy przyłączono cztery kluczowe spółki lotnicze znajdujące się pod kontrolą Skarbu Państwa – Polskie Linie Lotnicze LOT, LOT...

PKL znów państwowe
Polskie Koleje Linowe wkrótce ponownie przejdą w ręce państwa. Polski Fundusz Rozwoju SA (PFR) zawarł umowę ze spółką zależną funduszu Mid Europa Partners na...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne