PZU ubezpiecza pasażerów LOT-u

2018-12-06

Już ponad 3000 klientów skorzystało w ciągu zaledwie trzech tygodni z najnowszej oferty ubezpieczeniowej PZU, przygotowanej dla podróżnych Polskich Linii Lotniczych LOT. Polisę turystyczną można zakupić w chwili rezerwacji biletu lotniczego. Rozwiązanie jest możliwe dzięki współpracy PZU z LOT-em i firmą Chubb European Group

LOT1
Polisa funkcjonuje od 14 listopada br. W ramach ubezpieczenia podróżnego „PZU Pomoc w Podróży LOT” do wyboru są trzy warianty, dopasowane do potrzeb klientów polskiego przewoźnika. Niezależnie od tego, czy planuje się wyjazd na narty, czy podróż służbową, warto skorzystać z możliwości, jakie daje polisa. Dzięki niej można uniknąć dodatkowych, nieprzewidzianych wydatków. 

PZU odpowiada za ofertę ubezpieczeniową, która jest dostępna na stronie www.lot.com dla polskich klientów. Profesjonalne rozwiązanie systemowe i technologiczne umożliwiające zakup polisy dostarcza Chubb, który odpowiada za sprzedaż ubezpieczeń poza granicami RP.


Trzy warianty do wyboru

W zależności od wybranej opcji, polisa zapewni m.in.: zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych, zwrot opłat za transport w nagłych przypadkach lub ochronę bagażu i rzeczy osobistych. Pierwszym z dostępnych wariantów jest ubezpieczenie anulowania podróży. Klient, decydując się na ten rodzaj ubezpieczenia, może liczyć na zwrot kosztów: biletu lotniczego i zorganizowanego wypoczynku, w tym zakwaterowania i wynajętego samochodu (do maksymalnej kwoty 2250 zł). Polisa chroni do momentu rozpoczęcia podróży. 

Wybierając drugi z wariantów, podróżny zyskuje ochronę od chwili wyjścia z domu aż do powrotu z podróży. Pakiet numer dwa jest zróżnicowany i obejmuje m.in. ubezpieczenie OC, pokrycie kosztów medycznych i transportu w nagłych wypadkach, świadczenie szpitalne, odszkodowanie za utracony bagaż i rzeczy osobiste oraz rekompensatę w przypadku skrócenia podróży. Trzecia opcja jest połączeniem obu pierwszych wariantów.


Ubezpieczenie podróży w ramach biletu

Zakup ubezpieczenia został zintegrowany w systemie Amadeus, który jest największym na świecie operatorem systemów dystrybucji biletów lotniczych. Blisko połowa transakcji związanych z biletami lotniczymi na świecie jest rozliczana za jego pośrednictwem. Sposób zakupu ubezpieczenia jest intuicyjny i wygodny dla użytkownika. Po wyborze kierunku oraz liczby dni i podróżujących osób, klient otrzymuje propozycje trzech wariantów ubezpieczenia z wyliczoną już składką. W przypadku lotów w obie strony długość podróży jest automatycznie naliczana zgodnie z datami widniejącymi na bilecie. Jeśli klient zaplanował podróż tylko w jedną stronę, wówczas ma możliwość dostosowania czasu trwania ubezpieczenia. Może on wynosić np. od jednego do czterech dni.

Koszt polisy zostaje automatycznie doliczony do końcowej ceny biletu. Jako potwierdzenie podróżny otrzymuje dwie wiadomości email – jedna zawiera dokumenty podróży od LOT-u, a druga certyfikat ubezpieczeniowy, ogólne warunki ubezpieczenia oraz informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych. 

W przypadku zmiany planów, gdy zachodzi potrzeba rezygnacji z ubezpieczenia lub modyfikacji danych ubezpieczonego, należy zadzwonić pod numer telefonu widoczny na certyfikacie. Jeśli podróżny ma dodatkowe pytania dotyczące polisy lub zakresu ubezpieczenia, może skorzystać ze specjalnie utworzonej w tym celu infolinii dla klientów LOT-u: (22) 505 14 60 czynnej w dni powszednie w godzinach 8:00 – 18:00.


Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail