Kampania DZT „German Summer Cities”

2019-03-12

Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla niemieckiej turystyki przyjazdowej: ponad 60 proc. podróżnych z Europy - według danych IPK z 2018 r.- przyjeżdża do Niemiec w celach kulturowych.

 Niemcy2

Przy tym zwiedzają nie tylko metropolie, lecz także odwiedzają mniejsze miasta w całym kraju. Niemiecka Centrala Turystyki w swojej globalnej kampanii „German Summer Cities” skupia się na pięciu tematach: wielkomiejskim życiu, romantycznym weekendzie w mieście, urlopie nad wodą, zwiedzaniu zabytków oraz sztuce i kulturze. Kampanię pozytywnie przyjęła niemiecka branża turystyczna. Łącznie 50 przedsiębiorstw i organizacji podpisało umowy o współpracy na ponad 100 pakietów marketingowych. Działania marketingowe prowadzone są na ponad 30 rynkach, a Lufthansa jako partner premium kampanii weźmie udział we wszystkich tych działaniach. Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT), komentuje: „Globalna kampania marki opiera się na naszej pozycji lidera rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków w Europie. Pakiety marketingowe dają w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość skorzystania z naszych międzynarodowych działań. Dzięki pięciu tematom kampanii tworzymy szerokie spektrum ofert dla partnerów i konsumentów z całego świata”. Partneramikampanii „German Summer Cities” będą także biura podróży online: Expedia Group Media Solutions, C-Trip oraz Aviasales.

Strona promocyjna kampanii jest już dostępna pod adresem: www.germany.travel/germansummercities. Film promujący „German Summer Cities” można obejrzeć na kalane YouTube: https://youtu.be/ynk9sm0l6WE. Ponadto na kanale znajduję się 5 krótkich filmów przestawiających każdy temat kampanii z osobna. Podczas wielodniowych eventów pop-up DZT zaprezentuje kampanię na najważniejszych rynkach źródłowych


Polecamy
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail