Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Neckermann wzmacnia kadry sprzedażowe

2019-03-15

Neckermann stawia na ściślejszą współpracę z biurami agencyjnymi. Nowe kadry zasilą szeregi tego touroperatora już w kwietniu. Do zespołu handlowego dołącza znany manager Artur Godlewski oraz Anna Bliskowska. Artur przez ostatnie lata pracował jako Kierownik Sieci Sprzedaży w Mouzenidis Travel, wcześniej współpracował z agentami z ramienia Net Holiday. Anna Bliskowska w ostatnich kilku sezonach pracowała jako Regionalny Kierownik Sprzedaży w Net Holiday, zna doskonale produkt Neckermanna, ponieważ przez wiele lat prowadziła biuro franczyzowe tego touroperatora.

 - Nasi współpracownicy - biura agencyjne są dla nas bardzo ważne. Zależy mi, aby doskonale znali produkt i zalety Neckermanna, stąd te wzmocnienia sprzedażowe - mówi Artur Rezner Commercial Director w Neckermann. - Zarówno Ania, jak i Artur to doświadczeni managerowie, znają świetnie rynek agencyjny i potrzeby naszych partnerów handlowych. Jestem przekonany, że ściślejsza współpraca w biurami agencyjnymi przyniesie obopólne korzyści biznesowe. - dodaje.

Artur Godlewski będzie kierował sprzedażą Neckermann w Polsce Południowej, przy wsparciu doświadczonej kierowniczki regionalnej - Izabeli Szerer, Anna Bliskowska obejmuje z kolei region Zachodni. Team kierowników regionalnych uzupełnia Piotr Kołodziej, który z sukcesem kieruje sprzedażą w Polsce Centralnej.

Wzmocnienia w terenie to nie jedyne zmiany w Neckermannie. W celu lepszej obsługi agentów touroperator zwiększa liczbę pracowników w dziale helpdesk

- Chcemy, aby nasz serwis agencyjny był najlepszy na polskim rynku. - mówi Artur Rezner.  - Od kilku tygodni mamy w sprzedaży nowe produkty oparte o dynamiczne pakietowanie i przeloty liniowe oraz low cost. Więcej osób w dziale wsparcia sprzedaży – helpdesk to również sprawniejsza obsługa zapytań naszych partnerów, dotycząca właśnie tych nowych produktów - konkluduje Rezner.


Aktualności

Polecamy także:

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Port Lotniczy Wrocław - świetny pierwszy kwartał
W pierwszym kwartale 2019 roku Port Lotniczy Wrocław obsłużył blisko 700 tys. pasażerów. To o 14,2% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najbardziej...

Polskie all inclusive nie tylko w hotelach
Polacy mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące warunków wypoczynku. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się hotele o wysokim standardzie, a ponad...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności