Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Neckermann wzmacnia kadry sprzedażowe

2019-03-15

Neckermann stawia na ściślejszą współpracę z biurami agencyjnymi. Nowe kadry zasilą szeregi tego touroperatora już w kwietniu. Do zespołu handlowego dołącza znany manager Artur Godlewski oraz Anna Bliskowska. Artur przez ostatnie lata pracował jako Kierownik Sieci Sprzedaży w Mouzenidis Travel, wcześniej współpracował z agentami z ramienia Net Holiday. Anna Bliskowska w ostatnich kilku sezonach pracowała jako Regionalny Kierownik Sprzedaży w Net Holiday, zna doskonale produkt Neckermanna, ponieważ przez wiele lat prowadziła biuro franczyzowe tego touroperatora.

 - Nasi współpracownicy - biura agencyjne są dla nas bardzo ważne. Zależy mi, aby doskonale znali produkt i zalety Neckermanna, stąd te wzmocnienia sprzedażowe - mówi Artur Rezner Commercial Director w Neckermann. - Zarówno Ania, jak i Artur to doświadczeni managerowie, znają świetnie rynek agencyjny i potrzeby naszych partnerów handlowych. Jestem przekonany, że ściślejsza współpraca w biurami agencyjnymi przyniesie obopólne korzyści biznesowe. - dodaje.

Artur Godlewski będzie kierował sprzedażą Neckermann w Polsce Południowej, przy wsparciu doświadczonej kierowniczki regionalnej - Izabeli Szerer, Anna Bliskowska obejmuje z kolei region Zachodni. Team kierowników regionalnych uzupełnia Piotr Kołodziej, który z sukcesem kieruje sprzedażą w Polsce Centralnej.

Wzmocnienia w terenie to nie jedyne zmiany w Neckermannie. W celu lepszej obsługi agentów touroperator zwiększa liczbę pracowników w dziale helpdesk

- Chcemy, aby nasz serwis agencyjny był najlepszy na polskim rynku. - mówi Artur Rezner.  - Od kilku tygodni mamy w sprzedaży nowe produkty oparte o dynamiczne pakietowanie i przeloty liniowe oraz low cost. Więcej osób w dziale wsparcia sprzedaży – helpdesk to również sprawniejsza obsługa zapytań naszych partnerów, dotycząca właśnie tych nowych produktów - konkluduje Rezner.


Aktualności

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności