Chatbot doradzi w wyborze wakacji

Wirtualny asystent Travelplanet.pl, chatbot, odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie.

 rt 2019 07ha 10

  Błyskawiczną obsługę 24 godziny na dobę już doceniają klienci polujący na oferty last minute. – Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym – mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet. pl. – To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb bez względu na porę dnia i nocy – dodaje Damasiewicz. Chatbot ma postać Pana Walizki. Za wdrożenie odpowiadała firma KODA Bots. Narzędzie uruchomiono w czerwcu na Facebook Messengerze Travelplanet.pl. Klienci korzystający z rozwiązania mogą wybierać spośród propozycji największych biur podróży, takich jak TUI, Itaka czy Coral Travel. – Rozwiązanie to przede wszystkim wygoda dla klientów – mówi Radosław Damasiewicz. – Krótka rozmowa pozwala na weryfikację aktualnych cen i wybór najlepszego hotelu. Chwilę po rozpoczęciu kowersacji z chatbotem oferty są już na ekranie. Wynik można następnie doprecyzowywać lub modyfikować, klikając w okna pojawiające się w Messengerze, by jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań – zaznacza Damasiewicz. Chatbot pozwala przede wszystkim oszczędzić czas klientów, pomaga w organizacji podróży, przedstawia ciekawe miejsca do odwiedzenia. A to wszystko z poziomu ulubionej aplikacji do przesyłania wiadomości. Rozmowę z chatbotem można zacząć, wysyłając wiadomość na Messengerze lub klikając w link: m.me/travelplanet bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage’u Travelplanet. pl. – Z Facebook Messengera korzysta w Polsce prawie 13 mln osób. To idealne miejsce do spersonalizowanej komunikacji z klientem i budowy trwałej relacji z nim – uważa Mariusz Pełechaty z KODA Bots. – Chatbot Travelplanet. pl pozwala lepiej poznać klienta, by finalnie odpowiadać skutecznie na jego preferencje, nie tylko tu i teraz, ale także w przyszłości podczas kolejnych wyborów kierunków podróży – dodaje Pełechaty. Rozwiązanie poprawia komunikację z klientami internetowego biura podróży. Skraca czas obsługi, jednocześnie zwiększając jej dostępność, bo narzędzie zawsze odpowiada na pytania w bardzo profesjonalny sposób. Przedstawia cenne informacje dotyczące ofert i podróży. A co najważniejsze, cały czas się uczy i poszerza możliwości działania. W tym momencie dostarcza oferty już z prawie 30 krajów na świecie.


Wydanie: 7/2019, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail