Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


XVII edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny

2019-08-14

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi nabór do tegorocznej edycji konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny. W pierwszym etapie właściciele i zarządcy produktów mogą zgłaszać swoje oferty do regionalnych organizacji turystycznych.

 

Polska Organizacja Turystyczna od 17 lat co roku prowadzi konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny. Jego celem jest podnoszenie jakości i konkurencyjności oferty turystycznej poprzez promowanie produktów, które nie tylko wyróżniają się atrakcyjnością turystyczną, ale także są nowatorskie, przyjazne turystom i dają wiele możliwości spędzenia wolnego czasu. Przy ocenie kandydatur brane są pod uwagę między innymi: dostępność dla turysty, wykorzystanie nowoczesnych technologii czy innowacyjność w rozwoju produktów.

– Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej stanowią rekomendację i gwarancję usług na najwyższym poziomie. Mogą o nie starać się zarówno obiekty, szlaki czy miejsca, jak również cykliczne wydarzenia i imprezy turystyczne. Zachęcam wszystkich przedsiębiorców i włodarzy, aby zgłaszali swoje produkty turystyczne do konkursu – powiedział prezes POT Robert Andrzejczyk.

Produkty turystyczne zgłoszone do konkursu ubiegają się o jeden z czterech rodzajów Certyfikatów. Najbardziej prestiżowym, którego wybór wzbudza najwięcej emocji, jest Złoty Certyfikat, który może otrzymać produkt turystyczny nie wcześniej niż po upływie trzech lat od daty otrzymania Certyfikatu POT. Co roku przyznawanych jest aż 10 Certyfikatów POT, dla produktów które spełniają wszelkie kryteria oceny i są na rynku dłużej niż dwa lata. Od ubiegłego roku kapituła konkursowa może także wyróżnić Certyfikatem Specjalnym produkty turystyczne, które są na rynku krócej niż przez dwa lata, ale już mają duży potencjał. Głos w konkursie POT mają także użytkownicy sieci i mediów społecznościowych. Tworzą oni co roku rodzaj ogólnopolskiej kapituły konkursowej. Kierując się subiektywną oceną i wrażeniami po odwiedzeniu danych miejsc, w głosowaniu internetowym wybierają jeden produkt, który otrzymuje Certyfikat Internautów.

– Pierwszy etap konkursu trwać będzie do 10 września. Do tego dnia regionalne organizacje turystyczne mają czas, by desygnować swoich kandydatów do etapu ogólnopolskiego. Terminy składania zgłoszeń do ROT-ów mogą być inne dla każdego regionu. O dokładnym terminie rozpoczęcia i zakończenia etapu regionalnego decydują poszczególne regionalne organizacje turystyczne. Do I etapu konkursu będzie można zgłaszać produkty turystyczne przez stronę: https://konkurs.pot.gov.pl/konkurs/ – powiedział Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w POT, a zarazem przewodniczący kapituły konkursu.

Posiadanie Certyfikatu POT jest cenną nagrodą – prestiżowo i wizerunkowo. Posiada też wartości praktyczne. Podnosi rangę produktu turystycznego, wzmacnia pozycję w ofertach dla klientów. Wszystkie certyfikowane produkty turystyczne zostają objęte programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej. Nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna o wartości nie niższej niż 150 tys. złotych.

W ubiegłym roku laureatem głównej nagrody zostało Muzeum Powstania Warszawskiego, zgłoszone przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną. Wszystkich nagrodzonych w konkursie Polskiej Organizacji Turystycznej można poznać na Narodowym Portalu: https://polska.travel/pl/zobacz-koniecznie/certyfikowane.

 

 

 


Komunikaty Branżowe

Polecamy także:

KLM skończył 100 lat!
Najstarsza linia na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą -  KLM Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze obchodzą 100 lat swojego istnienia! W...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Hotelarskie Perły Rynku Turystycznego
Coroczny dodatek do Rynku Turystycznego, traktujący o hotelach.   Kolejny raz oddajemy w ręce naszych czytelników dodatek przygotowany wraz z redakcją miesięcznika...

Turyści Neckermanna wracają do kraju
Wydatki poniesione do tej pory przez Mazowiecki Urząd Marszałkowski na dokończenie pobytu i powrót do kraju klientów biura Neckermann Polska wyniosły około 1 mln....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności