Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


American Airlines, American Express Global Business Travel i Amadeus - NDC

2019-08-23

American Airlines, American Express Global Business Travel i Amadeus przeprowadzają rezerwacje zgodne ze standardem NDC za pośrednictwem interfejsu API Amadeus Travel

NDC

Firmy American Airlines, American Express Global Business Travel i Amadeus poinformowały na konferencji Global Business Travel Association (GBTA) 2019 o osiągnięciu kamienia milowego w dziedzinie sprzedaży detalicznej usług turystycznych. Przedsiębiorstwa przeprowadziły na żywo rezerwacje w oparciu o zgodne ze standardem NDC treści linii lotniczych American Airlines. Firma American Express Global Business Travel użyła w tym celu nowego interfejsu API Amadeus Travel, a gdy dostępne narzędzia osiągną skalowalne poziomy produkcyjne, zamierza wykorzystywać jego pełną funkcjonalność do całościowej obsługi rezerwacji uwzględniając anulowanie, wprowadzanie zmian i usługi dodatkowe. 

To ważny krok w przód w obszarze sprzedaży detalicznej usług lotniczych, a uczestniczący w projekcie trzej liderzy branży pokazują, że kluczem do generowania wartości i zapewnienia swobody wyboru jest współpraca. Linie lotnicze American Airlines chcą wydobyć maksimum korzyści z platformy Amadeus Travel Platform, dzięki której firmy z branży turystycznej, takie jak American Express Global Business Travel, mają dostęp do najbardziej kompleksowych i rozbudowanych treści związanych z podróżami.

„Liniom American Airlines zależy na oferowaniu klientom doświadczeń, które są wyjątkowe dla nich i dla nas, a standard NDC pozwala nam wejść na tę ścieżkę” — powiedziała Alison Taylor, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i dystrybucji w firmie American Airlines. „Dzisiejszy kamień milowy to ważny krok zbliżający nas do powszechnej dostępności treści zgodnej ze standardem NDC za pośrednictwem biur podróży korzystających z platformy Amadeus”. 

„Dzięki współpracy nad rozwijającym się środowiskiem dystrybucyjnym z naszymi klientami i partnerami uzyskaliśmy fascynujące możliwości w sektorze podróży służbowych” — powiedział Michael Qualantone, wiceprezes ds. globalnych relacji z dostawcami w firmie American Express Global Business Travel. „Dostarczamy rozwiązania, które poprawią dostęp do treści i przejrzystość oraz zoptymalizują dokonywanie zakupu, co w ostatecznym rozrachunku zwiększy korzyści dla naszych klientów i partnerów”. 


Aktualności

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności