Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Plany Costa Cruises na sezon 2020/2021

2019-08-31

Zimą w sezonie 2020/21 Costa Fortuna będzie oferować dwie nowe, 14-dniowe trasy, co oznacza powrót włoskiej firmy do Turcji i Izraela. Obecność Costa w basenie Morza Śródziemnego będzie rosła wraz z dostawą dwóch nowych okrętów flagowych: Costa Smeralda i Costa Toscana (oba zasilane skroplonym gazem ziemnym). Tymczasem Costa Firenze będzie operować w Azji wcześniej niż oczekiwano, aby zaspokoić zwiększony popyt na rynku chińskim. 

Costa2

Genua – 26 sierpnia 2019 r. – Costa Cruises ogłosiło ważne wieści związane z dalszym umacnianiem włoskiej firmy w basenie Morza Śródziemnego – kierunku, który historycznie jest najchętniej wybierany przez gości – od 2020 r.

Zimą 2020/21 Costa Fortuna będzie oferować dwie nowe, 14-dniowe trasy, które oznaczają powrót Costa do Turcji i Izraela. Pierwsza trasa, która rozpocznie się w Savonie 6 grudnia 2020 r., a następnie 7 lutego 2021 r., obejmuje Marsylię (Francja), Barcelonę (Hiszpania), Iráklion (Grecja), Izmir (Turcja), Stambuł (Turcja), Ateny (Grecja), Palermo i Neapol. Druga trasa podróży, która rozpoczyna się także w Savonie w dniach 10 stycznia i 7 marca 2021 r., będzie przebiegała przez Marsylię (Francja), Barcelonę (Hiszpania), Iráklion (Grecia), Hajfię (Izrael), Kusadasi (Turcja), Palermo i Neapol. Przez resztę sezonu zimowego Costa Fortuna będzie oferować tygodniowe trasy po zachodniej części Morza Śródziemnego, również w Walencji.

 Komentując wiadomości, prezes Costa Cruises, Neil Palomba, powiedział: „Strategia Costa na najbliższe lata opiera się na zrównoważonym rozwoju, a jednocześnie odpowiada rosnącym trendom popytu. Ta oferta jest zgodna z tą strategią, a naszym celem jest wychodznie naprzeciw oczekiwaniom naszych gości. Z tego powodu pracujemy nad dalszym wzmocnieniem naszej obecności w basenie Morza Śródziemnego, czyniąc go bardziej niż kiedykolwiek naszym rodzimym regionem, oferując szereg tras dostosowanych do wszystkich potrzeb, zarówno pod względem czasu trwania, jak i przeznaczenia.”

 Obecność Costa na Morzu Śródziemnym zostanie wzmocniona po przybyciu Costa Smeralda i Costa Toscana, dwóch nowych flagowców w budowie w stoczni Meyer w Turku w Finlandii. Od listopada tego roku Costa Smeralda będzie oferować tygodniowe rejsy po zachodniej części Morza Śródziemnego wraz z Costa Toscana, które mają wejść do służby w 2021 roku. Te dwa statki stanowią prawdziwy przełom środowiskowy: oba będą zasilane skroplonym gazem ziemnym ( LNG), najczystszym paliwem kopalnym na świecie, zarówno w porcie, jak i na morzu, minimalizując w ten sposób wpływ na środowisko.

Kolejny statek floty, Costa Firenze, obecnie w budowie w stoczni Fincantieri w Marghera (Włochy), zostanie wprowadzony na rynek azjatycki wcześniej niż pierwotnie planowano. Costa Firenze i jej siostrzany statek Costa Venezia, który rozpoczął działalność na rynku w marcu tego roku, są pierwszymi statkami Costa zaprojektowanymi specjalnie na rynek chiński, gdzie włoska firma jako pierwsza rozpoczęła działalność w 2006 roku i obecnie jest liderem na rynku. Aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie gości z Chin i Azji, po dostawie zaplanowanej na 30 września 2020 r. Costa Firenze będzie płynąć prosto do Chin; oznacza to, że nie będzie jednak operować na trasach Włoch, Francji i Hiszpanii, które uprzednio były planowane na październik 2020 r.

W wyniku tych zmian zimą 2020/21 Costa Mediterranea zastąpi Costa Fortuna, oferując te same trasy z Singapuru, które dają możliwość odkrywania Kambodży, Malezji i Tajlandii. Firma planuje także zmiany w programie Costa Victoria po 9 września 2020 r. oraz w programie karaibskim Costa Luminosa zimą 2020/21, które nie są już dostępne w systemie rezerwacji.

Costa Cruises już informuje biura podróży i gości o tych zmianach, aby zagwarantować, że każdy znajdzie alternatywne rozwiązania na wakacje. Goście, którzy już zarezerwowali rejs z Singapuru na Costa Fortuna zimą 2020/21, zostaną przeniesieni na Costa Mediterranea. Goście, którzy  zarezerwowali jedną z następujących tras:

Rejsy po Costa Victoria w Indiach i na Malediwach; Costa Mediterranea rejsy po Oceanie Indyjskim; Rejsy Costa Luminosa na Karaibach; Costa Firenze rejsy po Morzu Śródziemnym lub rejs pozycjonujący do Azji;
będą mieli możliwość wyboru rejsu z portfolio produktów Costa Cruises i dodatkowo otrzymają 10% zniżki na taryfę na wybrany rejs.

 


Polecamy

Polecamy także:

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bałtyk, na tydzień z rodziną - wakacje według Travelist
Jak wynika z danych Travelist, na urlop decydujemy się przede wszystkim w Polsce, na kilka dni i wykupiony z pewnym wyprzedzeniem. Najchętniej odwiedzane w tym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności