Amadeus i Hertz z nową umową

2019-09-16

Przedsiębiorstwo The Hertz Corporation zawarło z firmą Amadeus umowę dotyczącą dystrybucji informacji o jego globalnej flocie samochodów na wynajem i stawkach, a także wdrożenia nowoczesnej technologii zapewniającej szybkość, efektywność i analizę danych.

 Amadeus1

Firma Amadeus poinformowała o podpisaniu nowej umowy z przedsiębiorstwem The Hertz Corporation. Na mocy tego dokumentu podróżni i biura podróży na całym świecie uzyskają dostęp do wszelkich zasobów firmy Hertz oferowanych pod należącymi do niej markami Hertz, Dollar, Thrifty i Firefly. Pracownicy biur podróży będą mieli łatwy dostęp do ok. 10 200 placówek korporacyjnych i franczyzowych firmy Hertz w Ameryce Północnej, Europie, na Karaibach, w Ameryce Łacińskiej, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Azji, Australii i Nowej Zelandii.

Hertz jest zarazem pierwszym przedsiębiorstwem zajmującym się wynajmem samochodów, które będzie korzystać z otwartej technologii za pośrednictwem standardu XML z myślą o elastyczniejszym oferowaniu opcji i funkcji.

„Firmy Hertz i Amadeus od wielu lat intensywnie współpracują także na rynku polskim. Nasze wspólne działania koncentrowały się dotychczas na dostarczeniu naszym klientom agencyjnym oraz ich pasażerom najkorzystniejszych opcji wynajmu samochodów. Częste spotkania i rozmowy z kluczowymi partnerami pozwoliły nam zwiększyć świadomość oferty wynajmu samochodów Hertz na rynku. Bardzo cieszy nas, że dzięki technologii Amadeus oferta ta będzie jeszcze lepiej dopasowana do oczekiwań pasażerów.” powiedział  Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE.

Peter Altmann, dyrektor ds. mobilności i ubezpieczeń w firmie Amadeus, powiedział: „Amadeus stawia na swobodę wyboru. Naszym celem w obszarze mobilności jest wspieranie wypożyczalni samochodów w jak najbardziej dynamicznej personalizacji ich ofert, a także dystrybucja ich treści i stawek za pośrednictwem platformy Amadeus Travel Platform w precyzyjny, elastyczny i szybki sposób. Dzięki naszej zaawansowanej technologii Hertz może oferować podróżnym i biurom podróży najnowsze funkcje ze znacznie większą szybkością i elastycznością”.

W wyniku tej umowy Hertz uzyska dostęp do pakietu produktów Amadeus z zakresu mediów cyfrowych i analizy danych biznesowych, które pozwalają obniżyć koszty i zoptymalizować zarządzanie flotą. Platforma Amadeus Revenue Integity będzie przetwarzać rezerwacje Hertz w celu wykrywania potencjalnych rezerwacji powielonych i niewykorzystanych. Umożliwi to firmie Hertz zwalnianie zasobów, które nie zostaną wypożyczone, i ich ponowną sprzedaż.

 


Aktualności

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail