Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Znamy Polskie Marki Turystyczne

2019-09-17

Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się wręczenie tytułów w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne”.

Razem2

W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, Anna Krupka, Sekretarz Stanu w MSiT oraz Robert Andrzejczyk, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

- Polska jest chętnie wybieranym kierunkiem zarówno przez rodaków, jak i obcokrajowców.
W 2018 roku Polacy odbyli o ponad 19 proc. więcej podróży niż w roku 2015. Liczba przyjazdów turystów z zagranicy wzrosła o ponad 17 proc., aby ten trend utrzymać i wzmocnić istotna jest współpraca także na poziomie lokalnym, m.in. właśnie po to powstał projekt „Polskie Marki Turystyczne” – powiedział Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka.

Najlepsi zarządcy marek turystycznych, którzy zgłosili się do udziału w projekcie, otrzymali tytuł: „Polska Marka Turystyczna” (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz „Polska Marka Turystyczna – kandydat” (uczestnik, który pretenduje do tytułu „Polskiej Marki Turystycznej”).

 

Tytuł „Polska Marka Turystyczna”: 

  • Marka Beskidy
  • Kraina Lessowych Wąwozów
  • Lublin
  • Śląsk Cieszyński
  • Toruń

Tytuł „Polska Marka Turystyczna – kandydat”:

  • Jura Krakowsko-Częstochowska
  • Mazury Zachodnie
  • Puszcza Białowieska
  • Szlak wokół Tatr
  • Zamość
  • Ziemia Świętego Krzyża

Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu „Polska Marka Turystyczna”, otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.

- Gratuluję laureatom tegorocznego naboru. Wierzę, że dzięki wsparciu doradczo-eksperckiemu zostaną stworzone regiony turystyczne, których wysokość świadczonych usług oraz spójny marketing będą zachęcać do podróżowania. Planujemy rozwijanie projektu, dlatego wierzę, że tegoroczny nabór to dopiero początek, a grono „Polskich Marek Turystycznych” będzie się powiększać – powiedziała Anna Krupka, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.

Projekt „Polskie Marki Turystyczne” został opracowany przez MSiT we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i zakłada stworzenie pakietów produktów turystycznych, tworzących jedną, spójną całość promowaną jako marka turystyczna. Został on także wpisany do Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju.

– Polskie Marki Turystyczne to projekt, który ma popularyzować w Polsce turystykę zrównoważoną i zadbać o rozwój obszarów, które są prawdziwymi perłami na mapie Polski. Mogą one swoim pięknem i atrakcyjnością zainteresować nie tylko naszych rodaków, ale również coraz liczniejszą grupę zagranicznych turystów. POT zapewni głównym laureatom kampanię promocyjną na rynku krajowym i zagranicznym. Wykorzystamy do promocji tych obszarów m.in. targi turystyczne, zaprosimy tam dziennikarzy i blogerów oraz zorganizujemy dla ich zarządców warsztaty marketingowe. Zwycięzcy mogą także liczyć na promocję na narodowym portalu turystycznym i w social mediach POT – powiedział Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Realizacja projektu przyczynia się do wzmacniania wizerunku Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, opartej o bogate zasoby kulturowe i przyrodnicze. Jego celem jest również poprawa jakości zarządzania rozwojem turystyki, podniesienie jakości świadczonych usług oraz zracjonalizowanie prowadzonych działań marketingowych na poziomie lokalnym
i regionalnym tak, aby ułatwić zarządzanie i promocję tzw. regionów turystycznych wykraczających poza granice administracyjne.

 


Polecamy

Polecamy także:

KLM skończył 100 lat!
Najstarsza linia na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą -  KLM Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze obchodzą 100 lat swojego istnienia! W...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Hotelarskie Perły Rynku Turystycznego
Coroczny dodatek do Rynku Turystycznego, traktujący o hotelach.   Kolejny raz oddajemy w ręce naszych czytelników dodatek przygotowany wraz z redakcją miesięcznika...

Turyści Neckermanna wracają do kraju
Wydatki poniesione do tej pory przez Mazowiecki Urząd Marszałkowski na dokończenie pobytu i powrót do kraju klientów biura Neckermann Polska wyniosły około 1 mln....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności