Malta rozpoczęła współpracę z Manchesterem United!

2019-09-21

W piątek 13 września, klub piłkarski Manchester United i Rząd Maltański ogłosili podpisanie wieloletniej współpracy. Jej głównym celem jest promocja kraju jako turystycznej destynacji wśród fanów klubu na całym świecie.

Malta1

 

Spotkanie Maltańskiego Ministra ds. Turystyki Dr Konrada Mizziego, przedstawicieli Maltańskiej Organizacji Turystycznej (Malta Tourism Authority) z reprezentantami Manchesteru odbyło się na terenie klubowego kompleksu sportowego Aon Training Complex w Manchesterze. Wzięli w nim udział również czołowi angielscy piłkarze: Juan Mata, Phil Jones, Andreas Pereira oraz Bryan Robson.

Klub i Maltę łączą trwałe, wieloletnie związki. Maltański Klub Kibiców Manchester United Supporters’ Club jest jednym z najstarszych oficjalnych fanklubów Manchesteru. Niedawno obchodził 60-lecie istnienia.

Manchester United w ramach współpracy z MTA będzie zachęcać swoich fanów do odwiedzenia tego niesamowitego i malowniczego kraju. Wyspy Maltańskie będą promowane podczas meczów drużyny w Manchesterze, a także na stronach internetowych Klubu, w jego mediach społecznościowych oraz w druku. W zamian za to MTA zobowiązało się do przygotowania atrakcyjnych ofert turystycznych dostępnych jedynie dla kibiców klubu.

Sean Jefferson, Dyrektor ds. Partnerstw Manchesteru United podkreślił, że: „Manchester United dzieli  wieloletnią historię z Maltą. Maltańscy kibice są od lat każdego sezonu gorąco witani na Old Trafford. Jesteśmy dumni z nawiązanego partnerstwa i mamy nadzieję na owocną współpracę z Maltańskim Ministerstwem Turystyki i MTA, celem której będzie promocja Malty wśród międzynarodowej społeczności fanów Manchester United”.

 

Minister Turystyki Malty, Dr Konrad Mizzi podkreślił, że: „Cały czas podejmujemy prace na rzecz  zwiększenia rozpoznawalności marki turystycznej Wysp Maltańskich. Chcemy przyciągnąć jeszcze więcej turystów z nowych nie-tradycyjnych rynków oraz pozyskać więcej partnerów biznesowych i nowych inwestorów zagranicznych. To partnerstwo stanowi uzupełnienie naszej dotychczasowej strategii, której głównym celem jest wzmocnienie pozycji tradycyjnych rynków takich jak Wielka Brytania oraz poszukiwanie nowych rynków w krajach Europy i Azji, gdzie Klub ma bardzo silne wsparcie. Mam nadzieję, że partnerstwo z Klubem o tak uznanym dziedzictwie sportowym pozwoli ugruntować pozycję Malty jako kraju numer jeden wśród światowych kierunków turystycznych”.  

 


Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail