3 mln zł dla polskiego start-upu

Tripsomnia.com, znana w Polsce jako SocialTravel, chce przyspieszyć rozwój dzięki 3 mln zł finansowania uzyskanego od funduszy Corvus Ventures i Kogito Ventures.

 

 rt 2019 10a 02

  Tripsomnia.com to polski start-up, który działa jako platforma do rezerwacji wycieczek i atrakcji lokalnych przez turystów, ale także jako dostawca oprogramowania w modelu SaaS dla lokalnych biur podróży i hoteli. Klientom umożliwia zapoznanie się z ofertami, dokonanie rezerwacji i bezgotówkowej płatności. Menedżerom atrakcji turystycznych pozwala docierać z ofertą do klienta końcowego, zarządzać terminami, bieżącymi zamówieniami oraz współpracą z agentami i hotelami. Od 2017 r. Tripsomnia.com obsłużyła 60 tys. turystów. Obecnie współpracuje z ponad 400 organizatorami i 100 hotelami w 40 krajach. W dalszym ciągu 95 proc. rezerwacji lokalnych wycieczek odbywa się offline – w kasach biletowych, w recepcji hotelowej czy u pośredników na turystycznych ulicach. Tripsomnia. com upraszcza turystom szukanie takich ofert na własną rękę. Z kolei dla właścicieli obiektów hotelowych oraz organizatorów atrakcji turystycznych Tripsomnia.com jest świetnym narzędziem dywersyfikacji i zwiększania przychodów. – Staramy się zastąpić tradycyjny model rezerwacji, często oparty na komunikacji telefonicznej, proponując dostawcom wycieczek i hotelom kompleksowe i proste w użyciu narzędzie zarządzania zamówieniami – mówi Mateusz Sewastynowicz, założyciel i prezes Tripsomnia.com. Aplikacja rezerwacyjna nie tylko pozwala hotelom sprzedawać atrakcje i wycieczki z poziomu własnej strony internetowej lub poprzez linki umieszczane w korespondencji mailowej wysyłanej do klienta, ale także zachęca obsługę recepcji do aktywnej sprzedaży poprzez wynagrodzenie prowizyjne. – Dzięki pozyskanej rundzie finansowania będziemy mogli przyspieszyć rozwój naszego produktu oraz zintensyfikować sprzedaż w kanale B2B przede wszystkim w krajach Unii Europejskiej: Hiszpanii, Włoszech, na Malcie, w Czechach, Wielkiej Brytanii i Holandii. W 2020 r. planujemy wejście na rynek USA – podkreśla Sewastynowicz.


Wydanie: 10/2019, AKTUALNOŚCI

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail